pühapäev, detsember 03, 2006

Meie esimene konflikt.

Oleme kiisuga olnud koos vähemalt viiel päeval nädalast juba üle viie kuu. Senimaani pole meil olnud ühtegi riidu, vaidlust (no vaielnud oleme tegelikult küll, aga mingi poliitika ja homode ja autode üle. nt: Fiat Punto vs Van jne:D)

Eile siis käisime Adi sünnipäeval. Või noh.. sünnipäeva-eelsel vaiksel rancho õhtul. Väga,väga, väga lõbus oli ning võin liialdamata öelda, et jõime ennast pehmelt öeldes natukene üle:D Mingi hetk nägin ma baarileti ääres Sulli ning läksin nende lauda. Seal olid Kalmu, Tomat ja veel mulle mingid tundmatud näod. Üks tüdruk oli päris kole ja üritas minuga ülbitseda, aga kuna ma olin nii lõbusas tujus, siis oli mul ükskõik. Unustasin täitsa ära, et ma olen hoopis teise seltskonnaga seal ja siis mingi aja pärast tuli kiisu ja kutsus mind sealt lauast ära, mina tõusin püsti ja tahtsin skandaalitsema hakata ja hakkasingi. Et mina ei või enam oma sõpradega olla ja tema siis selle peale, et ta tahtis juba ammu koju tulla, aga et mina olin palunud tal sinna jääda ja nüüd käitun niimoodi. Natukene aega paukusime seal, siis otsustasime, et oleks aeg hakata koju tulema. Läksime välja ja minu käekott oli tema käes... mina hakkasin seal õues karjuma ja siis ta sai mu peale vihaseks ja viskas mu käekoti maha. See ajas mul harja veel punasemaks ja ma võtsin maast oma käekoti, hakkasin nutma ja kiskusin peast ta mütsi ja viskasin selle poriloiku. Kuna ma olin ilmselgelt liiga purjus, siis see lendas poriloigust mööda.. mille peale ma ärritusin veelgi ja võtsin mütsi kätte ja üritasin teda visata õhku, niiet ta kukuks maha ja määrduks põhjalikult. Kiisu müts oli valge. Varem. Müts aga lendas tuulesuuna ja minu halva sihtimise tõttu puu otsa:D Siis me vahepeal kallistasime ja nutsime ja ei riielnud. Me saime aru, kui totaka asja peale me vaidlema olime läinud. Kainena poleks seda mitte kunagi juhtunud. Me nutsime ja nuuskasime nina kahekroonistesse, sest pabertaskurätikuid meil ei olnud... kiisu ütles, et ta ei taha minuga mitte kunagi tülitseda, sest ma olen kõige ilusam asi tema elus. Et mina olengi tema elu. Selle peale tuli minul veel suurem nutt kurku.. ning mul oli kahju, et ma käitusin nii totakalt. Tema rääkis kogu aeg, et ta ju tahab mind teha alati õnnelikuks ja et kui tal see ei õnnestu, et ma siis andestaksin talle, sest ma olen ju talle kõige tähtsam. Ta oli nii armas.

Terve tänase päeva vedelesime voodis ja olime kaisu sees. Meil oli pohmell. Ja meie õnn. Tegelikult oli see vist hea, et eile nii juhtus, sest vaikselt hakkaski argipäev omadega liiga peale tulema ning me oleme juba nii harjunud sellega, et me oleme üksteisel olemas. Ma olin täna tõesti jälle õnnelik, liblukad olid kõhus.. ja kui ma vaatasin oma maaailma kõige armsamat kiisut, siis ma veendusin jälle selles, Tema on minu jaoks maailma parim.

Ps. Õhtul juhtus veel igasuguseid erinevaid situatsioone, mis aga ei ole minu asi rääkida, sest see puudutab teisi inimesi. Muidu oli pidu väga, väga lahe:D Lausa Raja Teeleline:D

Ps2: Kas Tõnismäe tänava nimi on pandud Tõnis Mäe järgi?

5 kommentaari:

Pätu ütles ...

Selles suhtes, et leidsid kelle ees skandaalitsema hakata:P
Way to go! Aga mul on heameel, et Teiega ikka kõik korras on:)
kallid teile
igatsen sind

Sälli ütles ...

Ma oskan. Ikka oskan:D

Meister skandaalitseja... aga seda mõnusam on meil praegu:)

Igatsen Sind ka, nädalavahetusel juba näeme;)

Koit ütles ...

Aga nüüd oleme me jälle sõbrad;)

Ja ma armastan Sind, kallis:*

Pätu ütles ...

aga äkki pandi Tõnis Mäele nimi Tõnismäe järgi???

Just a thought:)

Sälli ütles ...

See oli vene ajal mingi muu tänav olnud ja kuna Tõnis Mägi aitas kaasa kõvasti laulva revolutsiooni ajal siis äkki???