kolmapäev, detsember 20, 2006

Minu kiisu:)

Magama minna ei saa, sest meie suvevoodi on liiga tühi. Olgugi, et seal valitseb tavapärane segadus (madratsi kõrval on hunnik minu ja ka mõned kiisu riided, käerauad, pudel vett, kaks akulaadijat, shokolaadipabereid, mida me oleme kiisuga tühjendanud, süntesaatrori adapter, pool minu käekotisisust, 3 üksikut sokki jne jne), on ta tühi seetõttu, et ma tean, et maailma armsaim poiss ei oota mind seal.

Eile öösel olin üleval kella kolmeni. Aitasin Küllikesel teha kirjandit ja samal ajal vaatasin Meie pilte. Pilte, kus oleme koos, on mu arvutis kuskil 1000 ringis või natuke rohkem. Tallinnas (mustamäel, lasnamäel, linnas jne jne), Tartus, Võtikveres, Paunkülas, Peetris, Kesk-Eestis jne. Vaatasin... ja ühel hetkel märkasin, et ma ei pööra piltidel endale üldse tähelepanu- ainult kiisu jäi mu silma. Kuidas ta naerab, on tõsine, poseerib, kuidas ta silmad on vahepeal natuke kinni, kuidas ta pilk on suvalistel peopiltidel minu küljes, kuidas ta käed on kogu aeg kas mu õlal, pihal või kintsul. Mõtlesin... ja tegelikult välja ei mõelnudki. Kuidas on võimalik, et mul on siiamaani kõhus liblukad, kuidas siiamaani on tema musi see, mis on maailma kõige pehmem ja kuidas ma ei mäletagi enam, kuidas on teiste poiste musid maitsenud varem....

Kuulan The Corrsi- see on ka Meie muusika.. siis kui me vedelvorstime voodis (mida me muideks, oskame kõige paremini teha:D) või siis kui me vedelvorstime diivanil- igatahes siis kuulame ka seda....

Alles eile oli ta siin... ja ma ei näe teda enne ülehomset ja siis saame olla koos nädala... aga ikkagi, seda on liiga vähe.

Tahaks, et ta oleks praegu siin ja ütlekks:"Kiisu, mis sa sahmerdad seal, tule ruttu teki sisse minu juurde.." ja siis ma midagi naeraks ja kekutades hüppaks tema kõrvale...

Eile kui ma lõpuks hakkasin magama jääma, siis märkasin, et mul on tõesti kalduvus või komme tekiga sahmerdada. Aga mulle ei meeldi ju kortsus tekk.. ja mulle ei meeldi kui teki jalgade osa on üleval.. ja siis tuleb ta korda sättida.. ja siis tuleb tekk tõsta käte ja jalgadega õhku ja seda keerata... ja siis kui ma seal pusisin selle tekiga.. siis järsku märkasin, et midagi on puudu. Puudu on see, kuidas selle aja peale oleks kiisu juba mind vaadanud oma "selle" pilguga...


Tahan juba ruttu, ruttu, ruttu kiisu juurde.


Pilt on tehtud Kixa ja Poku 40 juublil, keset tõsieluseriaali "Lounge". Kiisul on parasjagu käes mikrofon, ta naudib oma 15 minutit kuulsust, teemaks on parasjagu "minu viimane seksikogemus":D

2 kommentaari:

Koit ütles ...

Kiisu kallis-küll me juba varsti magame jälle koos:)
Ainult 2 korda veel magama minna ja juba näemegi;)
Aga tead-see blog oli lihtsalt maailma kõige armsam...
Ma igatsen Sind kaa...

Lihtsalt parim oled:* (L)

Sälli ütles ...

ära valeta:p