reede, detsember 01, 2006

Viis kuud roosamannat.

Jõudsin just töölt, tänane öö oli normaalne, rahulik:)

Kiisuga on meil täna tähtpäev. Ma võin kahtlemata väita, et viimased viis kuud on minu elus olnud ilusaimad. Vähemalt armuelus või nii. Olen ikka väga õnnega koos, et mul selline musimops on.

Pulmafondi oleme selle viie kuuga (tegelikult küll alates 26.08) jõudnud koguda umbes 1300 krooni. Selles suhtes on see hea tulemus, et me kogume sinna sente ja münte nii kuidas parasjagu meelde tuleb. Ja muidugi ei saa jätta suuremeelset annetust minu issilt (mis on peaaegu üle kahe kolmandiku meil olevast summast:D)

Kui teil meile pulmafondi raha annetada ei ole, siis annetage http://www.hiv.ee/est/. Kasvõi 25.- . Tavaliselt ma ei ole mis teab annetaja, sest mul pole rahagi, aga väikesed lapsed on meie tulevik, niiet sellest rahast ei tohiks mitte kellegil kahju olla, kellel see summa on võimalik välja käia.

Tehkem rohkem head, siis on endal ka elu ilusam:)

Kommentaare ei ole: