kolmapäev, detsember 13, 2006

Reedel, olin terve päeva tööl (11.00-23.00). Õhtul tuli kiisu mulle tööle järgi. Ta tõi mulle Geisha shokolaadi ka. Nii hea meel oli teda näha. Ta oli ostnud omale uued teksad ja pusa ja nägi välja sama armas kui alati, vahest isegi armsam:D Tulime koos koju, tudi sisse. Tema kaisu sees on on ikka kõige parem.

Laupäeva hommikul pidin jälle minema tööle, kiisu viis mind ära. Tööpäev oli lühike, sest
a)ma olin ainult pool päeva,
b)ma ootasin väga väga väga Kixa ja Poku sünnipäeva.

Kella 17.00 paiku tuli Pätu peika Alex mulle järgi ja siis sõitsime Pätu juurde, võtsime tema peale ja siis võtsime meie juurest kiisu peale. Sõitsime Ülemiste keskusesse kaardi- ja lillejahile. Lisaks eelmainitule ostsime ka kokstailipoolist ning retk kauaoodatud syntymäpäivällä võis alata. Sõitsime Rae valda, Peetri külla ja edasised juhendid andis meile Hensu. Läksime majja, kõik polnud veel kohale jõudnud ja seega veel süüa ei saanud:D Mul oli kõht tegelikult väga tühi:D SIrka ja Krissu pidid niikuinii hiljem tulema, niiet kui kõik peale nende olid kohal, sai juba süüa. Niii hea meel oli kogu P-gängi näha, pisikesed:Kristofer ja Kristofer-Mirko olid juba niii suureks kasvanud, samamoodi oli seda teinud ka Katu kõht. Rase, mis rase:D

Õige pea oli kõht kõigil nii täis, et püksinööbid hakkasid avanema, Kixa ja Poku sünnipäevashotid tegid ka tuju aina lõbusamaks (2cl Vana Tallinnat, 2cl greenapple Viru Valget, 1 kuubik jääd)... Varsti hakkas pihta tõsieluseriaal "Lounge", kus kaameraks oli vesipiip ja mikrofoniks ginipudel ja kõik said nautida oma 15 minutit kuulsust. Siis tekkis juba tavaline vaidlemine mehed vs naised, õnneks riidu keegi ei läinud. Viktoriini sai ka, meie kiisuga võitsime. jeee:D Üldse, sünnipäev tasus ootamist ära. Sai oma kallikestega koos olla, kõht täis, pea purju ja üldse-- TORE OLI-nagu ikka;)
Kella nelja paiku hommikul tuli Alex meile jälle järgi, enne seda oli saanud sigarit tõmmata, ahjaa, meil on Krissuga veel 01.02 üks sigariteemaline kohtumine. Kixaga olid meil rollimängud. Kaks ühe eest-üks kahe eest D'Artagnan ja Hitler (jesh, meil olid vuntsid) ja üldse: mõnnamõnnamõnnamõnna.

Pühapäeval vedelesime voodis, õhtul käisime küünehoolduses.

Esmaspäeva hommikul tuli kiisu emme meile ja käis lasteaias harfi mängimas. Tegin endal pool päeva vabaks ja väga ilus ja armas kontsert oli. Koolis läks normaalselt, meil oli kohvikoolitus ja selgus, et ma oskan teha head piimavahtu latte jaoks. Õhtu möödus nagu ikka: meeleheitel koduperenaiste ja filmiga... ning voodis pikad jutud sellest, kuidas nüüd peab paar päeva jälle olema ilma teineteiseta. Tuli jälle selline meeleheite tunne.. ja ma ei tea.. mu kiisu on ikka maailma parim. Terve öö olime suured sõbrad ja kaisu sees.

Vihatud teisipäevahommiku saabudes olime kiisuga mõlemad turtsud. Vastik ilm, vastik varahommik, vastik et ta ära peab minema, vastik, vastik, vastik. Peaaegu terve tee autos me ei rääkinud midagi, sest tuju oli halb.. kui me koolini jõudsime, siis lihtsalt kallistasime ja tegime musi ja leppisime kokku, et peale kooli näeme (tegelikult teadsime ju mõlemad, et me enne reedet ei näe).. ja ma läksin autost välja, hüüdsin tsau ja lehvitasin...

Koolis panin viitele, nagu ikka ja normaalne oli. Peale kooli sain kokku Potsuga, ajasime naisteklatshi ja siis läksime Lisellele lasteaeda järgi ja kaasasime endaga ka Kaisa. Rääkisime Eesti Politseist ja klatshisime. Naised ikkagi:D

Õhtul läksin magama juba seitsme ajal.... ja ärkasin täna hommikul selle peale, et meeldetuletus piiksus, et mul on arstiaeg. Pessu, arstile, koju, blogima.

Ja nüüd olen ikka veel vässu. Arvan, et lähen veel magama, sest juba 10h pärast pean olema tööl.

Tänan tähelepanu eest.

Kommentaare ei ole: