teisipäev, jaanuar 06, 2009

2009 - väga peen

Hakkas pihta see uus aasta. No ütleme, et aastavahetus oli sel korral juba, mida annab meenutada. Noh, kas just hea sõnaga, aga see, et mul see aastavahetus meelest peaks minema, seda ilmselt ei juhtu mitte kunagi. Kõigepealt tuli minu juurde Kairi, siis sättisime meie kodu peened daamid ja ka ennast peoks valmis ja läksime eri teed. Maarika ja Ingel läksid nimelt hipsterite peole ja meie läksime vahvate folgiinimeste peole. Olime siis Supilinnas, Manni juures.. ja mingil hetkel kui tehti rahvaloendust, oli seal üle 40 inimese. Südaöö paiku kobisime raekojaplatsile, et näha saluuti. Pärast seda suundusime Zavoodi ja siis hakkas õige nali alles pihta. Oeh, ma isegi ei taha sellest rääkida. :D

Esimese jaanuari päeva esimese poole veetsin meeldivalt vedeledes, teise poole kudedes ja õhtul läksin Mupsule külla, et viibida seal meie kolmekümnenda kuu tähtpäeva puhul. Külla tulid veel ta tädipojad ja ühe tädipoja tüdruk ja rahvast oli terve maja täis.

Nüüd, eelnevad päevad, olen üritanud õppida, kuid enamasti tulutult, sest pea on nii pulki täis kui üldse annab olla. Tunnen, et mul siin viimasel ajal laperdab latv ikka päris korralikult. Maailm on ikka toimumist täis:D

Täna käisin eksamil.. ja tunne oli selline, et need küsimused ajasid lihtsalt naerma. Küsimused ei olnud keerulised, aga see enda rumalus ja laiskus lihtsalt ajas naerma. Praegu on pikk ilu, varsti hakkab pill, ma juba tunnen seda.

Niiet eks näis mis saab. Praegu on jäänud veel kaks eksamit ja üks kodune eksam ja kaks esseed, mis saab ka paras nali olema. Oeh ma ei tea, ma ei tea, ma ei tea.

ja reisile tahaks minna. ilmselt lähemegi:)

ahjaa, mul on uusaastalubadus ka ikkagi, aga seda ma ei ütle enne kui asi toimib;)

Kommentaare ei ole: