neljapäev, jaanuar 22, 2009

Meem tuli külla

Meem tuli külla

Iltaka, keda ma loen päris tihti, aga mitte seda blogi (parandan oma viga:D), .. ja kelle Sulekese blogi mulle väga väga väga meeldib, saatis mulle meemi.. mõtlesin et proovin selle asja ära.

Kõigepealt reeglid:
1. Leia oma vanadest blogikirjutistest teemad, milles kajastuksid järgmised sõnad/teemad ning lingita need.
Sõnad oleksid: pere; sõprus; armastus; mina ise; mida iganes (vabavalikuline teema, mida tahaksid esile tuua).
2. Anna 5-le blogipidajale meemi "teatepulk" edasi. 2 neist peaksid olema Sinule uued blogitutvused. Anna meemisosalemise teade ka blogipidajatele, näiteks kommentaarilahtrisse.
3. Meemi saanud blogipidaja kopeerib reeglid ja lingitab talle meemiulatanud blogi.

Hakkasin mina seda asja siin lugema... ja mõtlesin, et ma ei ole perest peaaegu üldse kirjutanud... ükskord kirjutasin kummitustest oma õe juures, see on vist kõige rohkem perekeskne jutt, kuigi see ei ole üldse klassikaline perejutt. Noh ja siis on ilus lugu sellest kui käisin Koidu juures jõululaupäeval... aga see ei ole ju enam minu pere... niiet
Pere. peaaegu:)
Oeh, seda valikut on väga raske teha, sest ma kirjutan oma sõpradest väga palju ja mu sõbrad on mulle väga olulised... aga eks näis, kas ma leian midagi head teile. Leidsin teile ühe loo, mis on minumeelest väga ilus. Kuigi ma ei saa öelda, et P-gäng on minu ainsad sõbrad. Lihtsalt, et kui keegi arvab, et ta on mu sõber ja ma ei valinud välja lugu temast, siis see on sellepärast, et mulle endale lihtsalt niiväga meeldib see Kixa ja Poku sünnipäevalugu, et ma lihtsalt pean selle uuesti siia panema.
Sõprus.

Selle armastusega on nüüd lood rasked, või noh, mul on väga palju kirjutatud siin blogis armastusest... aga seda kõike oleks praegu üsna kohatu panna, sest nimelt ma ei ole enam selle inimesega koos, kellest minu suur armastus siin pajatanud on... aga ma vaatan, ehk leian midagi neutraalset. Leidsingi, sellise... neutraalse ja lühikese.. ja minumeelest natuke naljaka sissekande sellest ajast kui mul oli pea ja kõht armastust täis ja muudkui tahtsin luuletada:D
Armastus.

Mina ise.. no oh sa jeerum, kus ma olen alles endast kirjutanud, see läheb kindlasti vist raskeks, aga ma otsin. Nii leidsin ühe sissekande, millest siis viimane pool on selline.. hmm.. enesevaatlus:D
Mina ise.

Selle viimasega on muidugi nii nagu ta on... eks ma katsun midagi leida. Otsustasin, et panen siia ühe lustaka kolmepildilise fotoseeria... väga nende aegade algusest, kui alles hakkasin blogima.
Vaba teema.

Raske on anda edasi neid, sest ma ei ole ühtegi uut blogituttavat saanud omale, aga küll on inimesi, kelle blogi olen hakanud alles viimasel ajal lugema. Kuigi ma pole nendega blogi kaudu tuttavaks saanud. Aga ma saadan edasi, sest mao len väga viisakas persoon:D
Nelele
Otile
Liviale (kes on tegelt mu väga kauaaegne klassiõde ja sõbranna, aga lihtsalt mõtlesin, etk una ta räägib et on minu blogi tihe lugeja, siis ilmselt teeks ta selle ära ka:D)
Aitab küll, kolm pidavat igaks asjaks hea olema :)

2 kommentaari:

Linda Järve ütles ...

Aitäh, Sälli!

Kariné ütles ...

päris huvitav.. aga ma ju kirjutan ainult oma masendusest ja vihast ja paha meelest siia.. ülejäänu jääb siiski päevikusse :S :D ?!