esmaspäev, jaanuar 12, 2009

I am changing

Võtsin eile õhtul vastu väga raske otsuse. Me peame oma asja Mupsuga ära lõpetama, sest niisama ei ole mõtet koos olla, kui enam ei ole seda tunnet. Tunnen et mul on vaja olla nüüd mõni aeg vaba, et areneda ja leida end üles.

Mul on kõrini, et olen teistest nii palju sõltuv ja ma tunnen end allasurutuna. Tunnen, et ei tee asju, mida mulle meeldiks teha, sellepärast, et teistele need asjad ei meeldi või et ma teen midagi sellepärast, et kellelegi meeldida. Ma ei pea tegema mitte midagi, mida ma ise ei taha ja selle pean endale selgeks tegema. Lisaks pean õppima inimestele "ei" ütlemise ära. Vastutulelikkus on muidugi väga tore, aga see allasurutuse tunne ei ole nii hea.

Tahaks tegeleda meditatsiooni või vabastava hingamisega, tahaks end üles leida.

Ja lugeda tahaks, et areneda. Ma tunnen, et on vaja. Kuidagi liiga kaua on kestnud see mandumine. Mupsul oli ikkagi õigus - tuleb tegeleda nende asjadega, mis meeldivad ja mõelda tuleb oma peaga.

Kuigi... kui ma siin viimasel ajal mõtlema olen asunud, siis on tulemus sama, nagu alati. Mõtted on nii nõmedad, et tahaks nende eest ära põgeneda. Noh ja siis ma teengi MSN-i lahti, helistan kellelegi või passin Orkutis või teen midagi muud kasutut ja sellist, et mõtlema ei peaks. Ja see peab muutuma. Ma ei taha olla mingi mõttetu piff. Tahaks, et mul oleks OMA arvamus ja OMA mõtted ja asjad.

Ja kui ma täna olen selle kõige peale mõelnud, siis on mul kuidagi niii vaba tunne. See on tunne, et ma teen õigesti ja et ma hakkan ausalt asjalikuks ja tegelema nende asjadega, mis mulle meeldivad ja kuulama oma südame häält. Ka Coelho on kirjutanud midagi sellist, et oma südant tuleb kuulata, sest seal kus on süda, on varandus. Ja mina asusin oma varanduse otsinguile. Tahan üles leida oma hingerahu ja selle ühe asja, milles ma tõeliselt hea olen.

Ja vähemalt praegu on mul selline tunne, et mul õnnestub see. Pean lihtsalt asjad oma peas selgeks mõtlema ja proovima erinevaid asju. Kui kõik sujub plaanipäraselt, siis on mul aega areneda veel 50-60 aastat. Ja see - poisid ja tüdrukud - on üks päris pikk aeg inimese eluea mõistes.

Kommentaare ei ole: