pühapäev, jaanuar 18, 2009

Eneseusk

Vaikusse, valgusse, puhtusse
minna suudan, kui ületan enda.
Sinusse usun kui kindlasse linna,
ära siis minema lenda.
Ruja - Rahu
Viimasel ajal on mul eiteakust tulnud rohkem eneseusku ja -kindlust. Loodan, et see jääb mind ka edaspidi saatma. Viimasel ajal on lihtsalt kuidagi juhtunud selliseid asju, millest tingituna tunnen, et ma olen paras kavalpea ja päris osav. Kuigi olen pidanud endas ka mitmetel kordadel pettuma - näiteks sain oma elu esimese F-i, aga see ei tee mind väga kurvaks, sest mis õige üliõpilane ma olen, kui pole isegi kuskilt läbi kukkunud.
Ja ka praegu usun, et ma saan hakkama nende esseedega, mis peavad olema homseks valmis. Ma olen alati saanud ju viimasel hetkel hakkama asjadega, mis pärast tunduvad isegi natuke "polineaalid".
Ja võib-olla on mu eneseusu suurenemise põhjuseks ka see, et olen praeguseks võtnud alla 4 kilo. Seda ei ole küll palju, aga see on lähemal sellele, et tunnen end oma kehas hästi.
Tõesti - mida rohkem ma tegelen asjadega mis mulle meeldivad ja mõtlen sellele, mis on hea, seda paremini end tunnen.

Kommentaare ei ole: