reede, oktoober 15, 2010

ei tea, kuhu oma rõõmu ära panna!!

Oeh. Jummel, ma ei tea, kas ma oskan midagi selle kohta öeldagi. Ma olen praegu niii õnnelik, et mu õnn ei mahu kuskile äragi! Meil on viimastel päevadel siin nii tore ja armas olnud olla, et ma kohe ei teagi...

Täna juhtus ka huvipärane asi.. mu sõber oli just mu juurest ära läinud ja mingi pool tundi hiljem helistas ta mulle, et ta tuleb siia ja toob mulle mikrouuni ja digtaalkaalu. Ma olen rääkinud talle juba kuu aega, et ma pean omale kaalu ostma.. tahtsin endale sünnipäevaks kaalu osta, aga siis ta ütles, et ära osta, ma toon sulle. Ja noh, täna oligi see päev, millal ta otsustas, et toob mulle selle. Aga mikrolaineahi? Küsisin, et milleks mulle seda vaja on? Härra vastas, et sul ei ole seda ju.. ja mida sa kogu aeg keedad ja küpsetad, see võtab sult nii palju aega - mikrouuniga on see palju lihtsam. Mul oli, et no okei, too see siis siia... ja noh, härra tuleb, kõigepealt annab mulle kaalu.. ja siis mingi suure pehme mõmmi moodi korvi või asja, et minna tagasi auto juurde ja tuua sisse mikrolaineahi. Küsisin selle karvase asja kohta, et mis see on? Sõber ütles, et see on maja kassile.. et kass peab soojas magama ja kuna ta kogu aeg minu/meie jalgade peal magab, et siis oleks aeg tal alustada iseseisvat elu. Proovisime kassi sinna pessa saada, aga ta natuke kartis.. aga küll ta lõpuks sinna läheb ja siis saab aru kui hea see on!

No ja siis otsustasin, et astun kaalu peale.. Olin just enne söönud kaks suurt tükki pizzat (eile käisime ostsime pizzat, aga ma ei jõudnud üle kahe tüki süüa ja siis mõtlesin, et söön need täna ära) ja mingi pooleliitrise tassi kakaod... ja astun mina kaalu peale.. ja mida mina näen! See number oli selline, mida ma ei olnud näinud alates aastast 2005. Selgus, et ma olen alla võtnud oma tippkaalust 20kg!!! Arvutasin siis välja oma kehamassiindeksi, mis on praegu 27. See tähendab, et kui ma võtan alla veel 6 kilo, siis ma olen normaalkaalus inimene! Uskumatu! Kolmanda astme rasvumisest tagasi normaalkaalu... vot see alles on midagi!!

Ja täna õhtul või homme pidime minema kuskile mingile peole.. ma ütlesin talle eile, et me pole nii ammu kuskil väljas käinud, et juba tahaks minna. Ja ilmselt järgmisel nädalavahetusel jõuab kätte see päev, mil läheme Belgiasse puhkama. Oeh... mul ikka kõik keerab sees ja peas ja igal pool, lähen parem vaatan, kas ma saan kassi tema uude pessa meelitada!

2 kommentaari:

Heli ütles ...

Ja kus on pilditõestused selle kohta? :D Oma kasside, kaalude, mikrouunide ja muude kohta? :P

Sälli ütles ...

no.. kui sa mu blogi veel edasi (tagasi) loed, siis näed, et ma lõhkusin (st ma ei lõhkunud, aga see läks ise katki) oma kaamera ära.. ja mul ei ole fotokat.. kui mul oleks fotokas, küll siis oleks mul tõestusmaterjali ka:D

aga noh, tundes oma härrat, ma ei imestaks, kui mul varsti oleks ka uus fotokas:D