laupäev, oktoober 09, 2010

küpsetan ja koon...

Täna on nii ilus ilm! Päike paistab ja linnud laulavad ja hommikul, kui nautisime päikest mu aias koos mu sõbraga, siis tundsin, et elu on ikka nii ilus ja hea!

Ja siis tekkis mul tunne, et ma tahaks talle küpsetada rullbiskviiti.. See mõte tekkis vist sellest, et üleeile või üle-üleeile käisime jalutamas ja siis sattusime mingisse poodi, kus müüakse igasuguseid võõramaa toite ja maiustusi. Minu sõbral hakkasid seal silmad särama ning korvi kuhjusid kommid, kuivatatud puuviljad, koogikesed ja muud maiused ja igat sorti limonaadi.. nii, et kui olime lõpuks kassajärjekorras, ei suutnud ma naeru ning oma suud pidada ja ütlesin, et meie ostukorv näeb välja, nagu oleks poes käinud kaks seitsmeaastast. Panin tähele, et kui olime koogikeste letis, siis ta vaatas eriti maia pilguga rullbiskviiti ja ütles, et see on üks hea asi, kas ma olen seda söönud. Vaatasin talle suurte silmadega otsa, et kas ta mõtleb, et ma olen kuskilt teiselt planeedilt pärit... Ja täna hommikul kui võtsin ahjust välja juustusaiakesed, mis ta eile tõi ning leidsime, et ma olen ikka üks väga hea kokk (mõtle, suudan poesaiakesed ahjus 5 minutiga soojaks teha) ja ta ütles, et minu koogid on nii head, sähvatas mu peakeses üks rullbiskviidi-lamp.. Ma ei ole kunagi rullbiskviiti teinud ja ma olen kuulnud, et kuigi see on selline lihtne asi teha, on teda võimalik väga kergesti tuksi ka ajada.. ja mu ahi ei ole kõige parem, aga ma katsun proovida.. ma ei pea ju talle ütlema, et ma seda teen ja kui see välja ei tule, siis ma saan uuesti proovida seni, kuni see välja hakkab tulema. Simples!

Eile oli meil ka väga tore.. või noh, ta tuli õhtul siia, oli mulle muretsenud arbuusisalati, (sest enam siin poodides lahtist arbuusi ei ole võimalik saada, aga ta teab, kui väga ma arbuusi armastan...) ja muud söödavat ja joodavat... ja nii me siin limpsisime konjakit ja vaatasime filme kahekesi patjade ja tekkide vahel kuni kella kuueni hommikul. Nägin ka mina siis ära maailmakuulsa filmi Scarface, millest ma varem midagi ei teadnud.. ja härral sõbral olid silmad suured, et kuidas ma ei tea Al Pacino ühte parimat filmi.. no igatahes, lubati mind tutvustada tema filmide ja ka teiste filmidega minu sõbra must see listist. Ja noh, meil on ikka veel pool pudelit 35cl-st konjakist alles, niiet järgmisel nädalal või millalgi võib seda korrata...

Ja nii ma olengi istunud tänasel päikesepaistelisel päeval kordamööda õues aias päikese käes või oma pisikeses heledas toas, nägu naerul, ja mõelnud, et kuidas ikkagi teha ühte maailma parimat rullbiskviiti.

1 kommentaar:

Mallu ütles ...

Tee kook ära ja siis anna teada, kuidas läks. Mina hakkasin oma härrale täna kindaid kuduma :)
Armastus must be :D