teisipäev, oktoober 05, 2010

esimene tööpäev..

Täna oli siis mu esimene tööpäev. Hommikul pesin kodus pesu (tegelikult peseb masin sama pesu ka nüüd, 8 tundi hiljem, sest ma ei saanud masinast oma pesu kätte ja ta hakkas otsast peale.. oh kuidas ma armastan tehnikat!) ja koristasin niisama. Kell 15.15 pidin olema tüdrukul, keda hoian, kooli juures vastas. Leidsime üksteist ilusasti üles ning läksime tema koju. Ta on väga hakkaja, sai 2 nädalat tagasi 9 aastaseks.. natuke kärsitu võib-olla on, aga mul on täpselt selline tunne, et ta oleks nagu pisike Sälli, kuigi välimuselt meenutab ta mulle mu õelast Sandrat pisikesena... igatahes, ta on üks väga armas tüdruk ja me saime väga ilusasti hakkama.

Kõigepealt jutustasime ja lasin tal rääkida oma koolist ja hollandi koolisüsteemist. Siis jutustasime natuke minust ja veidi Eestist. Selle peale, kui kuulis, et mu nimi on Sälli Silm (mis eelmisel nädalal keelekeskuses oli üles tähendatud kui Slim Silm), ütles ta, et see kõlab nagu Charlie Chipman.. ma ei tea, kas ta mõtles Charlie Chaplinit, aga päris naljakas oli.

Siis mängisime ühte loovat joonistusmängu, mis minu suureks rõõmuks talle väga meeldis..

Ning siis otsustas ta, et ta teeb muga intervjuu. Preili uuris välja kõik mu andmed, huvid, pikkuse ja kaalu ning siis juba tuligi ta ema koju... pidime jätkama ülehomme mu sõrmejälgede võtmisega:D Oeh, ta on nii armas tüdruk! Aa.. ja kui oli intervjuus see koht, et mis värvi mu silmad on, siis ütlesin, et noh, nad on pruunikas-hallikas-sinakas-rohelised.. siis ta vaatas hoolega ja ütles, et ta peab oma märkmikusse panema kirja, et mu silmad on hallid ja oranžid. Naljakas ja armas!

Kommentaare ei ole: