neljapäev, juuli 20, 2006

Einoh, halleluuja:D

Selles mõttes, et Pätu on ka ikka naljamees- ja tema blogi võite muidu lugeda nii, et siin minu blogi lehel paremal serval on Pätu blogi link ja siis lugege ja siis saate teada seda, kuidas ma vahepeal olin täna kuulus kah:D

Ei selle kuulsusega on nii, et ma olen kuulus niikuinii.. ikkagi äratõusnud staaride ja miljokate sugulane ja kogu Saaremaa kohe teab seda, aga see, et minu ühtekas on nii armas ja et ta mind täna niimoodi meeles pidas, see on ikka küll ülemõistuse armas:)

Praegu olen Pätu läpakaga tema voodis ja loen raamatut "Võib-olla homme" Mav olen omadega leheküljel 167 ja raamat räägib punakaspruunide juuste ja mässuliste roheliste silmadega sisekujundajast Leigh Evansist ja kütkestavast Michael St. Clairest, kes on kurikuulus oma hea välimuse ja halva käitumise poolest. Kas tulemuseks on liit, mis on sõmitud taevas-või on see põrgu eelaimus? Igatahes siiamaani nad veel vahekorda pole astunud, aga iga kord kui Leigh näeb Michaelit, siis kõvastuvad tal rinnanibud ja Michael tunneb oma meheau jäigastumas- selliseid raamatuid ma siis peangi Pätu juures alati lugema- seegi hea, muidu ma ei teaks üldse kuidas need suurte inimeste asjad käivad.. põhiline on see, et keel peab tunglema ja soojad tuksed peavad olema ja kohvimaik jne jne:D ei, armastusromaanid on lahedad:D

Pätu loeb mingit teist asja, aga ma ei tea päris täpselt, mida, sest ma pole huvi tundnud. igatahes tal on pisut pisema formaadiga raamat ja ma võin üpris kindel olla, et see räägib mingist paarist, mis on aastaid tagasi lahku läinud ja nüüd nad kohtuvad kuskil prantsusmaa põllul ja siis tuleb neil armastus ja siis nad jäigastuvad ja sulanduvad ühte- jebens, niipalju ma olen neid asju lugenud küll

ja muuseas, Pätu ei ole 70 aastane vanadaam, kellel ei oleks midagi teha, ta on lihtsalt parandamatu romantik. ja tegelikult on tal peika ka olemas, aga talle lihtsalt meeldib lugeda:d


JA SIIS SEESUUR ET- homme hommikul on neidistel minek folgerdama, eks näis, kuidas läheb ja kas viljandimaal on ka hüvad kaltsukad:D ausõna, ma ei mäleta, millal ma viimati midagi oleks kaltsukast ostnud, aga hirmsasti tahaks iga kord käia seal.. ükskõik kus.. ja ma olen nüüdseks näinud juba Tartu kurikuulsat HOT-i ka, kiisupojaga käisime seal ükskord...

igatahes, kui varem ei näe, siis mingi esmaspäeval olen tagasi..
tsutsufrei mai friends(K)(L)

2 kommentaari:

Pätu ütles ...

Teadsa kallis:D su erootiliste unenägude kirjeldus on väga HUVITAV:P Väga himurad raamatud tekitavad himurad unenäod:)

Aga nüüd pead pesema ja siis on MINEKKKKK!

Hops voodist püsti:P

Sälli ütles ...

Pestud, pissitud ja söödud (see on normaalne, et sina räägid siin kõrval pestud, kustud ja kasitud- aga MINA ju nii ometi ei räägi:D)

ja himurad unenäod on normaalsed, eriti peale seda kui ma olen terve öö veetnud sinusuguse kaunitari kaisus;)

(K)