teisipäev, juuli 04, 2006

Heinaleee...

Igatahes selline lugu, et mina hakkan õhtul minema maale, Koeru, sinnasamasse, kus ma tunnen end väga hästi, sest see on üks igavesti mõnus koht.

Ja... ma ei tea millal ma tagasi tulen.. kui ma kõigiga riidu lähen siis olen essa mees, kes tagasi on:)

Ja mis kõige hullem... kui ma ei saa seal netti, siis ma hakkan ühte inimest ilmselt väga igatsema.. ning see on imelik, sest ma tegelikult ju ei ole selline inimene, kes kedagi igatseks. Sest ma olen ju üldiselt paha.

Ja Jannole ütlesin ma, et ma olen läinud hulluks ja seetõttu ei ole temaga juba nädal aega tahtnud rääkida.

Maailm on täitsa imelik. Ja mina olen imelik selle sees:)

1 kommentaar:

Pätu ütles ...

sina oled minu kõige imelikum Sälli kogu maailmas ja seetõttu ma sind armastangi:)
head heina ja 20. juuli on folgi aeg:P