pühapäev, juuli 09, 2006

My dreams only die when I'm dreaming

I never look back, as a matter of fact, my heart only breaks when it's beating.. Kuulan just Shania Twaini, millest te ilmselt saite juba isegi aru.Võib-olla ei olegi asi selles, et ma tahaks jälle mingi imaluse üledoosi saada, aga ma olen oma asjad jälle ise nii keeruliseks ajanud.

Süda räägib üht, mõistus teist, ja see mida ma tahan, on hoopis midagi muud.

Käisin siis maal, tegime hirmsa hooga heina. Esimene päev läks töö kiirelt, kõik oli normaalne, kohe mõnus. Teine päev tegime kõige rohkem, hakkas juba natuke ajudele, selles mõttes, et väljas oli üle 30 kraadi sooja ja meie kütsime põllul ja lakas mingi kella 11.00-23.00. Aga eile, kolmandal päeval.. hehee:D tegime kaks koormat ja see oli nagu mingi mu lempar tsirkuse etteaste. Timmo tegi nalja ja minul kukkusid pakid sülest alla ja heinapallinöörid jäid jalgade taha ja ausalt öeldes oli kopp täitsa ees.

Õhtul käisime Kupu ja Maie juures äraminekut tähistamas. Sirts oli ka seal.

Halvast ma ei räägi, ja kes see vana asja meenutab, sellel silm peast välja.

Sain palju uut energiat, mida hakkan kindlasti kohe hommepäev rakendama. Ja sõbrad, aitäh teile, et olite minuga seal metsa sees. Helistasite ja tundsite muret.. eriti õnnelik olen selle üle, et üks teatud noormees oskab nii armas olla, et ma kohe ei saagi aru:)

Vb räägin pikemalt mõni kord ka mõningast intriigist:D Selles suhtes, et lisaks kõigele muule oli mul maal mega heinateo kostüüm. Poolpikad retuusid, lilla pidupluuse ja platvorm kontsadega tennis-saapad ja nike nokamüts. Triibulised sokid olid ka. Teine ja kolmas päev vahetusid tennis-kontsakingad kummikute vastu, milledel keerasin sääred alla. tõsine maamees, ausõna. kahju ainult, et unustasin fotoka kaasa võtta ja seal ei tulnud ka selle peale, et end lasta piduriietes pildistada.
Aga see-eest saatis Sirts mulle pildi sellest, kuidas olime Laastude juures. Poisid jõid liivimaa palsamit, sälli vestles pikalt ühe väga kiisuga ning õhtu jooksul punuti sälli kapsaaeda nii mõnigi intriig. Sellest juba mõni teine homme:D

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»