kolmapäev, juuli 19, 2006

Viimane päev Tallinnas...

Seda muidugi sel juhul, kui ma üleöö peaksin tõesti miljonriks saama, sest seda ma lihtsalt ei kujuta ette, kust saada raha, mis ma Pätu emmele pean andma. Aga siin on ju boonus-tore lugu ka... kui Pätu tuleb hommikuse praami ja bussiga, SIIS.. peaks ta juba varsti kodus olema:)

Täna hommikul ärkasin vara, kell 10 on vara, minu jaoks. Tiina helistas mulle:" tsäüüüüü, lähme mäkki!" nii varajast äratust ja mäkki kutsumist ma poleks osanud oodata.. ja siis.. ma olin natukene kuri tema pihta.. ja siis sai mu aku tühjaks.. naljakas ka kui poleks saanud, ta juba eile köhis verd välja kui ma temaga rääkisin.. ja siis ma helistasin talle tagasi, et tegelikult ma pole kuri ja et ma tahaks lihtsalt veel paar tundi magada ja siis pean hakkama end sättima... JA SIIS... mul ei tulnud enam und... läksin reiti, et näha mu hommiku-kirja.. ja seda ei olnud. Esimene ehmatus oli suur ja siis ma mõtlesin ruttu läbi, et mida ma halvasti tegin.. ja siis ma mõtlesin, et ma nagu ei olegi midagi halvasti teinud.. aga enda rahustuseks mõtlesin, et kindlasti oli tal inbox või outbox täis.. ja siis ta kirjutas mulle pika, pika kirja, ja siis see ei tulnud kohale, ja siis ta vaatas juba kella ja siis tal oli juba kiire. jah, nii oligi:)
ja tebe pismo ne polutshaju (ei, endiselt ei saa siin shaad kirjutada nagu katusega s-i või nii), tõ daleko u dashe ne skutshajesh.. trallakalaaa:D

ma olen ikka päris vene keele boss.. ja minu head tuju ei vii isegi see minema, et mu kodu haiseb praegu nagu mingi haiglasöökla. raudselt see on sellest helesinisest värvist ja ma ei tea..aga jah, õigus, see ei pidanud ju mu head tuju minema viima;)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Really amazing! Useful information. All the best.
»