neljapäev, juuli 13, 2006

Natukene reaalsest elust ka:D

Selles mõttes, et ma pidin enne oma ülevoolavad emotsioonid välja jagama ja nüüd ma tahaks natukene vinguda ka, sest:D
Hommikul ärkasin selle peale, et minu "armas" lasnamäe vanaema helistas mulle et öelda, et ma pean arsti juurde minema, selle peale ma juba oli ärritunud ning samal ajal helistas mulle Tiina, et öelda, et ta tahab mu käest saada raha ja et ma temaga randa läheksin, üritasin kiiresti selle kõne ära lõpetada, et oma vanaemaga edasi suhelda....et nüüd alates sellest hetkest kui ma olin Tiina kõne ära pannud
Vanaema:"Kes see oli?"
Mina:"Tiina oli.."
Vanaema:"Mis ta tahtis?"
Mina:"Kui ta oleks midagi sinult tahtnud, siis ta oleks sinule helistanud ja ma arvan, et see on minu asi, mida ta tahtis, ära ole nii uudishimulik"
Vanaema:"Sa pead kindlasti minema arsti juurd...."
Mina:"Ega ma mingi sinusugune ei ole, et ma pean käima mööda arste kogu aeg ja mingit simulanti mängima, selleks et tähelep.."
Vanaema:"Mina ei ole mingi simulant, mina olen haige.. sa pead minema kindlasti ja laskma kontrollida ajuripats.."
Mina:"Mis kuradi ajuripatsit..sa peaksid hoopis laskma oma mõistust kontrollida, mis näoga ma sinna arsti juurde lähen, et õu, ma tahan oma ajuripatsit kontrollida?"
Vanaema:"Jah, ja neerupealseid ka, sa pead tegema kõik analüüsid, sa oled ikka nii suureks läinud, ma siin käisin ka oma perearsti juures ja tema ütles ka, et sa pead ikka arsti juurde minem....."
Mina:"Mine kanni, ausõna, paks olen ma sellepärast, et see on geenides ja selle olen ma saanud sinult, sest hoopis sina oled paks ja sinu asi ei ole oma arstile rääkida minust"
Vanaema:"Mina ei ole paks, aga sina pead küll ausõna minema, sa oled juba inetult paks"

Ja siis oli kõik, mina murdusin, saatsin ta pe***e ja ütlesin, et seda mul just oligi oma vanaema käest kuulata, panin toru hargile ja hakkasin lihtsalt nutma. Täiesti haige, kuidas mu oma vanaema võib mulle nii öelda, et ma olen inetult paks, ta ise on ka praegu selline ümmargune, no ütleme, et noorena ta ei olnud ka täiesti peenike. Ja mingi 8 aastat tagasi kui ma olin mingi 5kg kergem ja 15 sentimeetrit lühem kui praegu, ja kandsin meeste teksapükse, ja kõik mind narrisid, siis vanaema söötis mulle sisse saiakesi ja rääkis, et "paks lap, ilus laps" ja jüüd hakkab mulle sellist soga ajama. ma saan aru, kui ma oleksin mingisugune ämbrikujuline lodev hunnik või midagi sellist. muidugi, ma olen suurem kui teised ja võib-olla ei ole mingi iludus..aga inetult paks on ikka väga halvasti öeldud.
sellele järgnes see, et suurest vihast hakkasin ma menstrueerima ja postkastist sain kirja, et ma võlgnen arctic sport'ile 740 krooni ja esmaspäeval on uus maksetähtaeg nii või naa- niiet ma pean maksma 1100 krooni neile.
Ja kui see kõik oli juhtunud siis ma olin umbes pool tundu ärkvel olnud:D

siis ma lugesin oma eelmise postituse ja üritasin pilti lisada, aga see ei õnnestunud,sest ei õnnestunud:D
Ja kui veel vinugda, siis helistas mulle Janno. Talle ma ütlesin et ma ei tea, kas ma tulen täna tagasi või mitte, seega ma pean end toas peitma, sest see veel puuduks kui ma valetamisega ka vahele jääksin. Jaa, ma tean, ma olen normaalse supi sees.

Ma ei tea. Nõme lugu.:D

Ja just helistas mulle Kaisa ja küsis, et kas ma ikka tulen Häädemeestele ja siis koputas mu südametunnistusele, et ma ise rääkisin aasta aega Annale, kuidas ma talle sünnipäevale lähen ja nüüd kahtlen ja mõtlen minna mujale.. see tegi mulle sellise paha tunde.. ja siis ma arvan, et ma ei lähe Laulasmaale, sest prioriteedid peavad paika saama ja sinna jääma.


Aga muidu olen ma endiselt õnnelik, sest mul on minu ühtekas, kes on nii kallis, et ma kohe ei tea:D

Kommentaare ei ole: