laupäev, juuli 01, 2006

Segased lood...

Ma isegi ei oska mitte kuskilt alustada. Selline tunne, et enam ei ole mitte midagi sellist nagu enne ja edasi ei oska ma ka midagi mõelda. Selles mõttes.. et ma ei saa endast nagu absoluutselt aru. Või noh. Ma ei saa aru. Kas ma juba ütlesin, et ma ei saa enam midagi aru? Mitte sellest mis juhtus, vaid sellest mida mina arvan. Või noh, ma arvan sellest hästi.. aga.. mida ma tunnen? Ma ei saa aru. No las ta siis olla, kui ma aru ei saa, ehk ongi nii parem.

Räägiks boonus-unenägudest ka?
Ma nägin unes, et mul oli uus arvuti. Tähendab ta oli nagu 2 in 1. Või noh.. tegelt minu unenägudes oli ta koerte arvuti. Või noh. Kuidas ma nüüd seda seletan. See oli nii, et kui mina katsusin wc paberit, siis tuli WC-poti sisse mingi kujund, ja siis kui koer (minu unenäos oli ta must selline spanjeli ja puudli vahepealne ja ma ei saa öelda mis ta nimi oli, sest muidu kisuks asi liiga perversseks ära:D) limpsis potist vett..siis sai ta aru, mida mina mõtlesin ja siis ta limpsis natuke veel ja siis tuli tualetipaberile morsekoodis see, mida koer mulle öelda tahtis. Ultramoodne tehnika. Peaks mainima või nii.

Lisaks sellele oli minu outfit mingi jube lotakas hall t-särk. mingi umbes põlvini kindlasti ja varukad mingi väga suured. igatahes mul oli see särk seljas ja musta värvi rinnahoidjad selle peal.ja peas mingi imelik sumo-krunn ... ilmselt arvasin ma et mul oli maskiballeraad. Selles mõttes, et siis läksime Miki (just jah tema) suvilasse grillima, ta tutvustas mulle mingit eriti spetsi maitseainet ja näitas kuidas ta oli filminud seda kuidas ta naabri maja maha põles ja natuke meie lõpetamist ka. Siis tal olid mingid sõbrad, kes tegid mingit hullu Jackassi endameelest. See oli nagu mingi suvilarajoon.. ja siis nad tegid teatevõistlust, et tuleb joosta peaga vastu naabriaeda.. niimoodi diagonaalselt, et kui muidu on ühel pool tänavat numbri 1, 3, 5 ja teisel pool 2, 4, 6. siis nad käisid läbi oma peadega aiad järjestuses 1, 2, 3, 4, 5, 6:D
Ja siis läksime trolliga sõitma, minu vanaema oli ka seal. Ja siis Miki lõi shampuselt korgi trollis maha ilge pauguga:D ja hakkas minu vanaema auks jooma ja kui vanamammi oli oma ehmatusest üle saanud.. siis lõid nad Mikiga koos laulu lahti ja jõid pudelist shampust. Trollis.

Ja siis nägin ma unes, et ma sõitsin laevaga ja tahtsin Steini ära kägistada.


Muidu on elu lill. Sest selliseid unenägusid nägin ma päikesevalguses magades, sest koju jõudsin ma revolutsiooniliselt öölt alles mingi kell 7 hommikul. aga sellest ma ei saa veel rääkida, sest ma ei saa aru.

Kommentaare ei ole: