kolmapäev, juuli 26, 2006

Jebens, folgerdajad:D

aga minuga juhtus selline eriskummaline lugu, et mina käisin elus esimest korda folgil. koos pätuga. ja tema emme ja tema issi olid seal ka:)
neljapäev:
sõitsime bussiga viljandisse, bussijaamas sain ühte head nalja, aga ma ei saa sellest avalikult rääkida, niiet kes teab, see teab:D viljandis läksime männimäele, see on mingi pleiss nagu riia mnt ääres ja sinna saab nii, et tuleb kas minna jala või bussiga edasi ühest teatrist, mille nimi on muideks ugala:D seal elasid tädi heli ja tema tütar helleriina, ja siis tädi heli tegi pirukaid ja meie pätuga sõime neid:D ja siis läksime folgile. kõigepealt esines seal mingi selline, mul ei tule maa meelde, mingi selline hästi kaasahaarav akordionipoiste bändivärk.. ja siis.. JA SIIS tuli filska.... nomaeitea,ma ei ole sellist muusikalist elamust ammu saanud, ma lihtsalt imetlesin neid, suu ammuli lahti.. neil muidu oli selline nagu iiri folk ikka, aga neil oli kaks laulu koos sõnadega ka... ja täitsa lõpp.. mul tuli kananahk ihule ja ma olen täitsa kindel, et ma ei ole kunagi varem midagi nii ilusat kuulnud. tegelt ka. ja siis käisime veel korra oortil ja siis tuli mingi.. ma ei mäleta mis, kust meie pätuga läksime varem minema, sest.. külm oli ja vässu oli ka peal. öösel magasin pätu kaisu sees.. ja kohe täitsa uhke värk oli:D

reede:
hommik tuli mingi... kolmelt poolt nagu vähemalt korraga.. kohvitasime ja siis läksime pätuga shopingutuurile:D ja siis leidsime sealt mulle ühe seeliku ja pluusi ja pätule kaks tibipluusi:D kusjuures kõige naljakam oli see, et mina valisin talle tema riided ja tema valis mulle minuomad... ja välja nägi see nagu oleks pirukasse pandud muna... või noh, tegelt mul on praegu ilge väsimus ka peal ja ma vist ei teagi kuhu ma oma jutuga jõuda tahtsin, aga njah:D ja siis läksime tagasi folgile. ja siis saime ingliga kokku ja tegime kokstaaili ja siis käisime hardi ja gerdiga kuskil puhkebaasis söömas ka.. ja siis õhtu poole saime kokku potsuga ja siis me käisime alasti viljandi järves ujumas, potsu, tuuli, sören ja mina... ja mingid vennad-saate aru- olid meist mingi meetri kaugusel vahekorras, no las nad siis olid ja tegelikult nad ei olnud vennad ka.. vaid hoopiski mingi mees ja mingi chikk ja neil paistis üsna hea olevat:D ja siis tuli pätu mulle järgi... ja siis me kõndisime ja vahepeal olin ikka oma kiisuga telefoniühenduses ja siis me istusime kuskile pesunööri alla ja hakkasime nutma ja rääkima... ja rääkima ja nutma.. ja vahepeal helistasime minu nupsikule, kes tegi meile headmeelt sellega, et ta lihtsalt oskab nii armas olla, et teeb kurbadele tüdrukutele head tuju:) siis läksime tuttu ja mina läksin jälle pätu kaissu ja siis ta lubas mulle, et ta blogib sellest, et tema küll jagab minuga voodit, aga mina mõtlen kogu aeg kellelegi teisele ja suudlen oma rahakotis oma kallikese pilti:)

aga see selleks, teada värk, et pätul on kalduvus valetamisele:D

laupäev:
vot see oli üks õige folgipäev, missest et ma vist ei näinud ühtegi kontserti:D.. aga pätuga saime liksi ja värksi ja elu oli lill:D
suutsin helistada mingi nelikümmend korda kiisule ja sõin hamburgerit mis maitses nagu oleks peedist tehtud pesumasinale trummel ja tuuliga läks seal ka natuke pahasti ja ossid pidid kõik ahju minema. vähemalt nii oli ühele punkarile seljale kirjutatud.. ja.. üldse, asi hakkas juba massiürituse muljet võtma, nii selle kõige roka pärast, mis seal maas oli kui ka kõige muu pärast. öösel magasin jälle pätu kaisus:D veejanu oli ka.

pühapäev:

ärkasin hommikul mingi miljon korda üles, et mitte sisse magada ja kiisu juurde tartusse minna:) ja siis natukene dändigöörlitasin:D ja siis olin valmis ja läksin bussijaama. koos pätuga muidugi...:D

kell 15.05 viis minu buss mind jälle muinasjuttu:)
ja kui blogspot oleks nii lahke poiss, siis ma oleks siia pannud ka pildi vapratest folgerdajatest.

aga- ilmselt mitte:D

4 kommentaari:

Pätu ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Pätu ütles ...

Pätu ei ole mitte valetaja vaid Kehva mäluga!

Sälli ütles ...

novot:D
loll on see kes vabandust ei leia:D


aga ma teadsin, et sa võtad sel teemal sõna, seetõttu selle sinna üldse kirjutasingi(H)

hahaa:D
kallis oled:*

Anonüümne ütles ...

kahtlen su folkamises, sest ma ei näinud sind!!! aga tore, et uus sõltlane on tekkinud!