kolmapäev, juuli 26, 2006

You say it best when you say nothing at all...

Tartusse jõudis mu buss mingi peale nelja ja minu kiisu oli seal juba mind ootamas:) kõigepealt jälle kallistasime pikalt, pikalt.. ja siis hakkasime vaikselt jalutama ja ... kohe jalutasimegi tema juurde. Seal sain ma väga toreda vastuvõtu osaliseks, ta emme isegi täitsa kallistas mind, ausõna:) siis saime ta sõpradega kokku, Taivo ja Andresega (nad on vennad ja täitsa toredad ka.. nagu minu kiisupojagi:)) natuke aega jõime pargis gini ja siis helistas Koidule ta empsu ja ütles, et me läheksime tagasi, sest seal oli selline.. koosviibimine. Nägin oma tibulinnupoja issit ja issi sõbrannat (see daam, soovis, et teda nii nimetatakse.. aga mul on ta nimi ainult poolenisti meelest ja ma ei taha häbisse ka jääda onju:D) ja siis tulid Taivo ja Andres ka sinna ja mõne aja pärast kui oli kohvitatud, siis me läksime välja, ostsime Feenoksist veits gini (tegelikult mina küll ei ostnud, kiisupoja ajas ise asjad paralanksi) ja siis läksime musooni kuulama:D ja siis tuli sinna üks autoga noormees, Ints.. ja siis me läksime kiirendusvõistlusele.. täitsa äge oli, selles mõttes, et ma ei ole kunagi ühelgi käinud.. ükskord koos Juku ja Mardiga käisin, aga siis me istusime kuskil garaažikatusel ja mina õppisin keele alt ila välja pritsima (UUULLLL PILLL:D) .. aga seekord oli täitsa nii, et minu tibulinnupoja hoidis minult täitsa ümbert kinni:D ja nii naljakas oli see... et teistel ossidel hoidsid tibid selja tagant kinni ja noormehed ei pannud oma tütarlapsi tähele, vaatasid muudkui, kuidas autod tegid prõnn-dada-prõnn-dada-prõnni.. aga minu kiisu hoidis hoopis minu selja tagant kinni ja mina olin essa.. ja siis ta hoolitses selle eest ka, et ma sinna auto alla kuskile ei jääks .. ja hiljem jalutasime eemal ja istusime mingi suure kummi peal.. ja lihtsalt rääkisime... siis mingi hiljem tulid sinna võistlusele politseiohvitserid ja kõik autod kihutasid minema:D mina olin tagaistmel poolpikali ja minu kiisu tegi mulle pai... ja siis meid viidi tema juurde ja siis me rääkisime kuni jäime tudu sisse täitsa ära... ikka nii hea on olla kaisu sees:) ja hommikul on ikka maailma kõige parem tunne ärgata üles selle peale, et maailma KÕIGE ARMSAM poiss teeb põsele pai ja musi:) hea on alustada päeva liblikatega kõhus:)
siis minu kiisu tegi mulle võikusid ja siis me käisime hommikupäikest nautima ja siis läksime linna peale... istusime kuskile pingile ja siis lihtsalt vedelesime ja rääkisime ilusatest asjadest... te lihtsalt ei kujuta ette, KUIDAS mul on vedanud ja ma loodan, et ma oma sõnu sööma ei pea hakkama... selles mõttes, et siiamaani on lihtsalt kõik, absoluutselt kõik- täiesti suurepärane:) siis käisime Paabul töölõunat nautimas ja ma sain sõita Tartu linnaliinibussiga!!! ja oma tibulinnuga koos.. ja ta tegi mulle sõidu välja kah!:D ja siis käisime burksi söömas ja siis jalutasime ja jalutasime..ja inimesed kõik vaatasid meid, kuidas me musitasime .. ja siis ütles minu kiisu mulle kõige armsamalt üldse. "Mida nad vaatavad, ahjaa.. õigus, pole ime, miks nad vaatavad, ma kõnni ju maailma kõige ilusama tüdrukuga ja neil on kade meel, kas vaatavad" ja vot nii ta ütleski... ja siis ma tegin talle kalli ja siis me jalutasime edasi ja rääkisime, ja siis vahepeal olime meeldivalt vihmavarju all:D kuni jõudsime Taivo ja Andrese juurde ja siis seal me puhkasime istet ja siis läksime tema juurde ja puhkasime tudipesas natukene... mingi tunnike või nii.. ja siis kui ma ärkasin siis oli mul jälle liblikad igal pool, sest... te lihtsalt ei kujuta ette...:) ja siis käisime jõe ääres.. ja siis jalutasime jälle tema juurde.. ja jõime natukene gini ja silla peal tuuututasid kõik autod meile:) ja siis õhtul käisime veel natuke jalutamas ja soendasime Valge Iluduse mootorit ka...:) ja õhtul sain oma kõige kallima kõige paremas kaisu sees olla!
ja hommikul ärkasin sealt samast kaisu seest ülesse ka..
ja siis kiisu tergi mulle jällle võikusid ja siis me lugesime üksteisele ette Stalini kogutuid teoseid ja siis ta hakkas dänditama ja mina hakkasin dändigöörlitama ja värvisin isegi ripsmed ära ja sain ta empsult kõrvarõngad ja siis läksime linna peale laiama:D käisime mingis kuskil pargis, kus tulid meie juurde politseiohvitserid, kahelt poolt korraga..aga üks jõudis nagu natuke essamana kohale:D ja siis me ehmatasime ja gini pudel kukkus maha ja siis samal ajal sorises kõik pudelist välja, samal ajal kui politseiohvitser teatas meeldival häälel, et me peame kuskile Piroshmanisse minema ja et meil on võimalik saada kuni 6000 krooni trahvi.. hea, et me enam vihmavarjuga ei olnud ja Stalini raamatut ei lugenud, muidu oleksid Raja poisid tulnud:D ja siis läksime Musumäele ja tegime natukene märgasid musisid... ja siis istusime järgmisele pingile.. ja siis tuli seesama politseiohvitser.. sõitis meie juurde ja küsis, et kas me puhkame jalga.. naeratas ja sõitis minema:D
siis läksime Piroshmanile ja siis seal tuli mingi segisittund (hea väljend onju:D ) vend meile seletama et ta on valgast, hiiumaalt ja saaremaalt ja ta on kõva kakleja ja igatpidi tark ja tubli mees.. sellepeale soovitas Kulla tal panna puid alla ja hakata astuma:D see oli ka täitsa hästi öeldud:D ja siis me jalutasime minu armsa paksukese juurde... ja siis... vedelesime lihtsalt tudipesas.... kuni helistas Külli ja siis tundus nagu.. muinasjutt hakkab selleks korraks jälle läbi saama...

aga ta ei lõppe veel niipea.
ma tean:)


peikad võivad lahku minna, aga ühtekad jäävad alati ühtekateks(K)

Kommentaare ei ole: