laupäev, september 02, 2006

Esimene september.

Kiisu jäi minu juurde siis veel üheks ööks. Hommikul tegin ma skandaali ja psooritasin, sest ma magasin sisse, (tahtsin minna kella 10-ks kooli) ja siis helistasin pätule ja ilmnes, et ta oli otsustanud (mingi jama oli olnud) et me ei lähe ikkagi kell 10. Olin asjatult paanikat tekitanud- nagu ikka, ja suutnud oma ema tuju ära rikkuda, ilmselt ei meeldinud kiisule ka see, et ma niimoodi tujutsesin.

Kella 12-ks läksime minu uude kooli. Saime oma grupi/klassiga enne aktust kokku. Direktrissi kõnet eriti ei kuulnud, helitehnika polnud just kõige parem ja aktus toimus õues ja me olime suht külje peal ka. Oma klassi me minna ei saanud, sest klassiukse lukk oli katki läinud. Naljakas, sest vanas koolis polnud meil Velloga ka tihtipeale klassi, kus oma koosolekut pidada ja siis pidime omi klassiasju ajama koridorides, et siis eile kui melt küsiti, et mis teha, siis ma pakkusin et võiks mõne vaikse koha leida:D ja siis mulle öeldi et ma olen tubli, üldse ilmnes, et ma olin paremuselt teine, kes sisse sai- päris hea:) Matthias oli minust parem, aga ta tundub üldse selline asjalik poiss. Siis vestlesime natuke ja arutasime, et õppetöö algab alles esimesel oktoobril. Peale klassikoosolekut lippasin ruttu minema, sest ma arvasin et mu kiisu on juba ootamisest halliks läinud.. ja tegelikult ma igatsesin teda ka juba. Siis sõitsime koju ja veits passisime ja siis mulle tundus, et kell on kolme minuti pärast kaks ja siis me juba ruttu jooksime kooli poole ja siis tellisin ma endale mõned pildid... nägin klassijuhatajat, direktorit ja õppealajuhatajat- kolme karmi ja toredat meest:D ja peaaegu pidin minestama ka.. või noh, tegelt ma lihtsalt koperdasin ja komistasin, aga meie kallis direktor püüdis mind kinni:D

Siis käisime natuke Harku järve ääres sõitmas ja läksime koju lõunatama... peale seda viis kiisu mind Murastesse kooa Pätu ja Päpuga ja siis ma jätsin temaga hüvasti.

Õhtu oli päris lõbus sinnamaani kui mu pea hakkas nii õudselt valutama, et midagi jubedat.. sõin mingi 5 valuvaigistit ja järgi ei jäänud. Niiet kell 23.00 läksin mina juba magama. Aga enne seda vaatasin kuidas Potsu imetas oma last, kõik proovisid vuntse, sain teada, et Katu on juba kolm ja pool kuud rase ja minuga juhtus nii et ma kallasin omale terve taldriku tomati-kurgi-hapukooresalatit pükste peale. Kell 3 ärkasin korra ülesse, sest kõik naersid.. ja siis natuke naersin koos teistega:D Selles mõttes, et pätu rääkis, et Chicki Lorenz oli kaotanud lapse.. ja selle peale ma ütlesin "See on ju seebikas, küll nad leiavad ta ülesse" kõik naersid, nagu ikka.. ja mina läksin magama tagasi.. hommikul kell 10 ärkasin korra ülesse, helistasin kiisule.. ja siis kuna teised läksid magama, siis läksin mina ka.. ja ärkasin alles siis kui kell oli 13.00 ja Päpul olid seal vanavanaemad ja igasugused sugulased/tuttavad.. sõime natuke arbuusi, mägisime natuke võrkpalli.. ja siis tõi Päou mind koju.. kodus olin mõned tunnid ja siis tulin Nõmmele Kassu juurde, Tiina kutsus. Siin olid veel Mannu ja Chris.. aga nad läksid ära.. tore on.. vahepeal tahtsin ära minna(koos Mannuga siis)aga ei läinud.. ja nüüd on juba hammas verel ja varsti läheme Kassuga baarikapi kallale:D

Igatahes.. tore on ja igatsus on ka... ja esimesest septembrist sai märkamatult teine:D ja varsti juba kolmas:D

1 kommentaar:

Pätu ütles ...

vara üles, hilja voodi, nõnda mis-iganes-sul-vaja-on tuppa toodi:D