kolmapäev, september 20, 2006

Lugu sellest, kuidas varastada panni ja kuidas ma liigun kiiremini kui troll:D

Kolmapäeval sõitsin Tartusse, kiisu tuli koos Täpsuga mulle järgi. Sõitsime kiiresti, kiiresti, kiiresti. Mina kartsin ja siis sõitsime natuke aeglasemini ja siis hüppas mingi kits meile tee peale ja ülejäänud tee sõitsime 90 km/h. Õhtul jõudsime tuppa, kolks-müts-magama.

Neljapäeval käisin Poku juures. Ostsime Lõunakeskusest panni. Koju jõudes avastasime, et sellele oli külge jäänud turvaelement. Asi nägi iseenesest päris naljakas välja. Meil jõudu polnud, et seda lahti saada. Aga Ints pani panni jalgevahele ja tõmbas selle paganama traadi sealt lihtsalt välja. Et kui keegi peaks kunagi soovima panni varastada, siis ma võin näidata mõnda nippi, kuidas kiiresti ja valutult saab eemaldada turvaelementi. Õhtul jõime Taurust ja tegime igasugust muud nalja.

Reedel käisime Pokul külas, Pätul külas ja õhtul tegime Koidule haiguse profülaktikat. Viinaga.

Laupäeval käisime Aura veekeskuses, Kunglas Koidu issi juures ja hiljem tegime kokstaile. Paabu ja tema kaaslase Irisega. Neljakesi olime, fun oli. Hiljem läksime Piroshmanile ja seasl alles hakkas nalja saama. Rääkisin kõige rohkem Pätuga (ime ka, ma ju ikkagi igatsesin teda), aga seal olid ka Päpu, Livia ja Maria. Maria käis vahepeal mingi Pätu peikaga kohtumas.. ja meie saime lihtsalt nalja. Hiljem moodustasime grupi kaheks ja läksime Pätu maja kõrvale kolmekesi (Pätu, Koit ja mina) õltsi jooma, raisk:D ei.. nalja sai. Eriti armas oli meie grupikalli:)

Pühapäeva hommikul oli natuke pohmellipoissi, aga mitte tugevalt. Helistasin Tuulile ja kuna ta ütles, et ta jõuab alles kell 7 Tartusse, siis ma otsustasin, et lähen koju esmaspäeva hommikul. Õhtul oli Tuuli juures tore, siis sõitsime kiisu ja Paabuga Jõgevale ja nalja sai nagu ikka:D

Esmaspäeval hakkasin juba hommikul vara sõitma Tallinnasse. Rongis oli mingi 60 aastane tüüp, kes pakkus mulle viina ja vobla ja Balti jaamas jälitas mind.. + ma panin rongiga pange, sõitsin üle kolme tunni. Siis läksime jälle hotellidesse. Reval Park Hotel jättis mulle kõige parema mulje.

Eile, teisipäeval. Käisime Juusturestoranis, väga fancy. Päeval olin Krissu juures, sorteerisime riideid, tegime ravi mõttes natuke viina ja mett ja siis läksin Maretiga linna. Kokstailitasin oma taksoraha maha ja kõndisin koju umbes poolteist tundi. Iga peatus saatsin kiisule sõnumi. nt. Koskla, järgmine Tihase. Ja siis ta kirjutas vastu et ma liigun peaaegu sama kiiresti kui troll. See tegi mu tuju nii heaks. Kõmpisin koju, pesin kikud ja jäin tuttu.

Täna ärkasin haigemana kui ilmselt kunagi varem.

4 kommentaari:

Pätu ütles ...

Kui ma juba ülehomme tallinna tulen siis võime koos ravida, sest minu tervis on kah jubeeeee...(K)

Sälli ütles ...

eks näis;)

Pätu ütles ...

nii hea on sinuga (K)

Anonüümne ütles ...

No muidugi-Minu Ühtekas ujub kiiresti nagu luts,(mitte Oskar:D )jookseb kiiremini ,kui troll ja jalaga lööb kaa hästi;)"mees sa ei tea,kui kiiresti ma löön...":D
No täiuslik lihtsalt!:)
Minu musi oled:*

(L)