kolmapäev, september 13, 2006

Ja nüüd?

Kõigepealt ma peaksin ära rääkima rääkimata jutud.

Reede õhtul tuli minu kiisu minu juurde. Sõitsin talle Balti Jaama vastu, sest ta tuli seekord rongiga, mitte autoga. Maast leidsin 25 krooni ka. See oli päris tore, sest just enne seda, kui ma nägin poriloigus rohekat paberit- mõtlesin, et mida ma küll teen ja kuidas ma hakkama saan, kui mul ei ole ühtegi senti ja ilmselt ei teki raha lähipäevadel juurde ka. Saime kokku.. kõigepealt kallistasime pikalt.. ja mul oli nii hea meel teda näha, et ma lihtsalt hakkasin naerma...naersin ja siis juba tulid pisarad silma ja siis jälle naersin. Usku-faking-matu, et kui inimesel on pingeline seisund, siis oma tundeid ja emotsioone ei osata varjata. Vähemalt mina mitte. Käisime Pizzas ja siis poes, kora kodus, ostsime gini ja viisime Kristelile (mu õele endiselt) puhta pesu ära. Tulime koju.. pikutasime meie Tallinna suvevoodis (Tartus on meil Tartu tudipesa)ja jõime gini.. rääkisime ja kuulasime ja olime..

Laupäeva hommikul lugesime üksteisele raamatuid ette.. ja siis ma lubasin kiisule, et ma keedan talle hirsiputru. Puder sai hea, aga enne seda plahvatas pott (tegelikult peaaegu) ja piima voolas mööda pliiti ojadena alla ja poti põhi jäi peaaegu pruuniks. (Kusjuures, tegelikult ei olnud mina süüdi, sest ma ei märganud, kui ema pani korra pliidi kuumuse maksimumi peale, et piim keeks kiiremini- mina arvasin, et ma saan oma rahulikul tulel seda edasi liigutada)... aga kiisu ütles, et see oli kõige parem asi mis ta üldse kunagi oli saanud.. ja mulle tegelikult maitses ka:D siis käisime pulmavideot magama ja läksime natuke vedelvorstima. Õhtul helistas mulle Kats (tegelikult helistas mulle mu vana klassivend Juss ja Kaur ja Mark ka - ja ütlesid, et nad on kolmekesi Vääna-Jõesuus ja ainult mina olen puudu-hahaa, tore on:D) et kui Kaisa ja Adi tulevad oma perekondlikult romantiliselt õhtusöögilt, siis võiks midagi teha. Alguses ma arvasin, et me ei lähe, aga siis õnnestus meil natuke oma ressursse suurendada.. sätitasime natuke ja läksime käsikäes tipa-tapa pidupoole. Ma ei tea, millest, aga see õlts hakkas nagu väga hästi seal Ranchos pähe. Ma jõin umbes neli õlut ja sellest piisas, et kodupoole astudes oli mu samm mõnusasti sassis ja jutt oli ka eriti normaalne. Aga muidu, Ranchos olekust veel pikemalt- Kui me sinna jõudsime, olid Kaisa, Kats ja Adi juba seal, Mättik käis ka meie laua juures seal mitu korda seletamas.. laulsime (põhiliselt mina ja Adi- aga teised laulsid ka), tantsisime, tegime nalja, ma ei tea, mul oli VÄGA lõbus, ausona... ainult, et mingi kell tundsime, et me oleme juba natu väsinud ja siis kõmpisime jällegikord käsikäes Krissu poole... AGA.. ma ei saa jätta mainimata, et meil oli lõbus;) sest me e iolnud nii varem käinud nagu väljas või nii.. Õhtul ajasime omi asju ja kõik on igatepidi super- niiet tehke omad järeldused:D

Pühapäeva hommikul oli minu pea natuke pohmelust täis, aga see hajus päris kiiresti ära. Käisime Kristiine kandis õunu toomas.. ja siis me naersime, et me oleme nagu popsikud, topelt kilekottidega ja kuna meil oli selline mõnus väss peal, siis natuke tuikusime ja muidugi naersime. Minul valutasid ülemised kõhulihased ja tema arvas, et tal valutab vahelihas:D Ja iga järgnev sõna ajas meid veel rohkem naerma.. Tulieme koju, pikutasime, vedelvorstisime ja siis läksime Kixale külla.. jõime kolme peale ühe väga mõnusa veintsi ära ja vaatasime vanu pilte ja olime niisama.. Selleks ajaks oli mu peavalu läinud nii ülemõistuse suureks, et ma tundisn,et ma jään haigeks... kurk oli valus ja pea kumises ja ma ei viitsinud olla ega rääkida, kõik oli nagu udus. ,Kodus tegi kiisu mulle silmalaumassaazhi, kaelamassaazhi ja rääkis mu emmele,kuidas ma peaksin mingit viskiteed jooma.. igatahes nad ajasid kahekesi selle asja kuidagi korda.. ja see "ravitee" oli päris õudne tegelikult... aga aitas ka.. hakkas praem.. tuli selline unesem olemine ja kiisu hoidis mind kõvasti kõvasti, kõvasti kaisu sees ja rääkis mulle kuidas ma ei jää haigeks ja kuidas mul on kõige parem üldse olla kui ma hommikul ärkan.

Esmaspäeva hommikul tundsingi ennast paremini.. sime hommikul koos mannaputru ja siis hakkasime vaikselt sättima.. ta saatis mind Viru hotellini ja ise läks bussijaama.. tegime mõned märjad musid ja siis hakkas teistmoodi trall pihta, aga kohe sellest pikemalt.

Viru hotelli ees oli suurem osa meie grupist juba kohal. Läksime üles konvernetsisaali, kus tehti meile slaidishow sellest, et kui kasulik on meil töötada Viru Hotellis, ning milliseid boonuseid me saame. Käisime hotellitubades ja sviitides, selline päris normaalne oli. Peale seda läksime Central Hotelli, sinna kutsuti meid ka suurima heameelega, ainult, et seal tundus kogu see süsteem olevat väga keeruline ja ma usun, et ma võin sellega mitte hakkama saada. Peale seda jäime ühe grupiõe, Maretiga teistest veits maha, sest päev oli niikuinii lõppenud ja mõtlesime et võiks koos midagi teha. Kuidagi juhtus nii, et me sattusime Vasalemma ja tegelikult oli meil päris lõbus:D

Teisipäeva hommikul toodi meid linna, läksime Piritale, Pirita Top Spa Hotelli.., peale seda Kadriorgu, Oru hotelli ja siis veel kesklinna, viietärni hotelli Savoy Boutique.. selles mõttes, et variante on mitmeid.. ja kui peaks juhtuma, et ma näiteks jään Piritale, mis on üpriski tõenäoline... siis ilmselt oleksin ma lühikesel nädalal vaba reede, laup, pühap.. ja pikal nädalal vaba kolmapäeval ja neljapäeval.. kui sedagi.. ja ilmselt pean hakkama ärkama hommikuti kell 4.30.. ja tööpäevad kestavad 12 tundi.

Niiet (nimesid ma ei nimeta,aga kallid sõbrakesed, kes täna hommikul leidsid, et mind on liiga vähe näha või kätte saada, siis edaspidi võite panna aja kinni. Üle nädala nädalavahetuseks ja üle nädala kolmapäeviti ja neljapäeviti.

Juunikuu ei paista enam üldse kaugel.

Kommentaare ei ole: