neljapäev, september 07, 2006

Siis kui ma lõplikult segaseks ära jäin

Eile õhtul läksin magama. Üksi. Aga hommikul kui ma ärkasin, siis oli minu kaisus padi, millel oli seljas minu kiisu pusa/sviiter. See on õnneks normaalne. Või mis?

Selles mõttes, et mu emme oli hommikul mu tudupesast mööda kõndinud ja ehmatanud, et kus on Koidu jalad?

Ning mina magasin südamerahuga, hoidsin kaisus patja.

Peale seda tuli meile mu vend mingi IT-vennaga, kes lõhnas nagu meditsiinikapp, ning hääl tundus olevat selline, nagu siis kui hõõruda penoplasti vastu akent.

Karta on, et ma ärkasin üles:D


Ja kui see igatsus varsti mööda ei lähe, siis olen ma juba liiga palju igatsenud. Kui mul veab, siis võib juhtuda, et ma pean veel ainult ühe öö magama, enne kui ma teda näen. Üksi.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

muidugi pead sa ainult ühe öö veel üksi magama...sest teisel ööl me juba magame koos!:)
kaisus...
Igatsen sind rohkem ,kui arvata oskad...

Armastan(K)(K)(K)(K)