kolmapäev, september 06, 2006

MIda ma täna tegin?

Täna näiteks juhtus minuga nii... et ma:

magasin. Kella mingi üheteiskümneni.
lugesin bloge, sügasin naba, istusin reidis
käisin Tiina ja Piretiga Cucarachas, jõin pool siidrit, seal hakkas mu kube kärama
vaatasin paksukest ja sõin hommikust
rääkisin kiisuga telefonis, mitu korda
magasin
rääkisin kiisuga
kirjutasin lasteaia aasta eesmärgid ära ning tiigri rühma tunniplaani. st et trükkisin need sisse, ehk aitasin oma maailma armsamat emmet
viskasin isa liitrise plastmassist õllepudeliga. isa pihta ei saanud, aga ehmatas ära küll. kurjaks ei saanud, sest mina olin esimesena kuri.

praegu kirjutan oma sisutihedat päeva ümber, joon kakaod ja varsti lähen magama.

Ma olen üpriski huvitav inimene tegelikult;)

2 kommentaari:

Pätu ütles ...

Ma TAHAN KAAAA PAKSUKEST:D

Sälli ütles ...

Ma ei tea, tule ja vaata- järgmine nädal lõppeb see pull seal ära...:D

Tegelikult see ei ole naljakas... elu ilma paksukeseta on nagu elu ilma meesteta:D