reede, september 01, 2006

Neljapäev, 31 august

Täna oli siis augustikuu viimane päev. Suvi on ilmselt läbi, kuigi tegelikult võib seda lõppenuks lugeda alles 22.september. Igatahes on koolivaheaeg läbi, olgugi, et tegelikult see ei olnud koolivaheaeg ka, sest koolivaheajad peaksid olema ainult keskkooli lõpuni. Homme on mul esimene päev uues koolis, Tallinna Teeninduskoolis. Uus kool, uued inimesed. See on minu jaoks üsna eriline, sest ma olen käinud ainult Mustamäe Gümnaasiumis ning iga uus algus on raske. Aktus on kell 12. Varem käime kiisuga minu vanas koolis. Läheme lõpupilte tellima ja vaatama. Pätu ja ilmselt ka Potsu koos Mirkoga tuleb meiega. Või noh, meie läheme koos nendega. Et siis saan ikkagi ka vana kooli tunnet sisse. Kindlasti on mul päris raske sinna minna, näen vanu koolikaaslasi ja (issand kui palju kordub selles sisestuses sõna "kool", loodan, et mu emakeele õpetaja seda ei näe:D) õpetajaid. Kes oleks võinud uskuda, et ma seda halli madalat (nüüd sinikollasekirju eurohaigla) maja taga hakkan igatsema. Aga tegelikult ei tahtnud ma mitte sellest rääkida, ma tahtsin öelda, et suvi on läbi ja et see oli siiamaani mu elu ilusaim suvi. Kõige õnnelikum üldse.

Täna lugesime päevi ning augustikuu 31st päevast oleme koos olnud kahekümne kuuel. Imelik, et ta ikka suudab mind kannatada välja. Minu naeruhooge ja igasuguseid totruseid. Ja imelik on ka see, et ta ei ole suutnud mind isegi endast välja ajada, mis minu puhul on üsna kummaline. Ja iga päevaga muutub ta aina armsamaks. Ja kusjuures ta ütles, et hakkab ka blogi pidama. Võimalik, et me teeme kahepeale omale blogi, aga võimalik, et me hakkame eraldi vendadeks. Igatahes, asi on päris ponks. Ta vanaisa ütles eile meile ühe hea elutarkuse "Hoidke esimene tüli ära, siis ei tule teisi ka järgi. Kui aga esimene tüli on olnud, siis tuleb neid veel" See tundus mulle tõelise elutarkusena. Kuigi see on üpriski loogiline ja lihtne lause, tahaksin mina just nii talitada.

Eile õhtul siis tulime Krissu juurest jala koju, sest jõime natuke gini. Õhtu oli tõesti lõbusam, rääkisime anekdoote ja lastega sai nalja ka. Õhtul tudupesas rääkisime natuke ja siis jäime tudu sisse ära. Hommikul läks mu kiisul jälle mingi poolteist tundi, et mind üles saada, sest ma nagu üldse ei tahtnud vedu võtta. Rääkisin mingitest hernete sügamisest ja unes nägin ma, kuidas me käisime Koidu, Taivo, Pätu ja Potsu (või oli see Kixa- see on segane värk, sest vahepeal oli nagu Mirko ka ja vahepeal nagu ei olnud) Räpinas, diskol:D Ja siis nägin, kuidas Pätu sõitis mööda vanalinna oma uhke uue autoga ja ta rääkis, et ta on nii proff, et võib vabalt 150ga sõita ja siis ma olin kõrvalistmel ja siis me tegime nagu mingi avarii või midagi:D Igatahes päris naljakas oli.

Peale mõningast voodis vedelemist sõime hommikust ja siis sõitsime linna, Muusika- ja Teatriakadeemiasse, rääkisime Mardiga juttu ja ta muljetas oma Norra reisist ja siis arutasime vene viisa taotlemist. Ilmselt on vaja ikkagi sealtpoolset küllakutset. Peale seda tulime koju ja siis läksime Maardusse, lihtsalt tuli tuju ja läksime. Maardus tegime paar musi ja siis meile tundus, et meile seal ikkagi ei meeldi ja siis sõitsime koju tagasi. Ahjaa, vahepeal käisime shoppamas ka, ostsime mulle uued teksad, kampsuni ja kaks särki, täitsa hästi läks. Ja siis vahepeal sõime pizzat ka.. ja vahepeal tegime sada miljonit musi ka.

Ja nagu te aru võite saada, palusin ma tal veel üheks ööks jääda... ja ta jäi.

Kommentaare ei ole: