neljapäev, september 07, 2006

Täna ma olin tubli

Täna ma olin tubli. Koristasin. Viskasin ära tervelt neli kilekotitäit vanu õpimaterjale, koolikirju, vihikuid, töövihikuid, igasuguseid asju. Päris vahva oli näha jälle oma vanu armuvalus kirjutatud luuletusi.. või näiteks neljandas klassis kirjutatud isamaalisi luuletusi... a'la, Eestimaa, sa oled nii väike, aga ikkagi paistab sinu peale päike... jne jne:) ma olen ikka väga luuleline olnud:D

Leidsin veel vanu sünnipäeva-, jõulu-, ja teistsuguseid kaarte. Nii armsamaid kui ka vähem armsamaid. Ja vanu päevikuid. Nii kooli omasid kui ka mõne sissekandega teistsuguseid päevikuid. Naljakas, et mul on kunagi olnud sellised probleemid, mis praegu tunduvad nii tühistena. Ainult üks probleem on jäänud korduma nii väiksena kirjutatud lehtedel, kui ka minu peas liikuvates mõtetes. Minu isa. Ühel päeval, kui ma enam ei sõltu temast, on kindlasti kõik palju lihtsam. Ma vähemalt loodan seda.

Homme koristan veel natuke ja siis juba tulebki minu kallis minu juurde. Ja siis on kõik ülejäänud mured kadunud:)

Ja edaspidi katsun sama tubli olla kui täna:)

Kommentaare ei ole: