reede, september 22, 2006

Täna on hea päev:)

Õhtul tuleb Tallinna minu kallis Pätu.. ja kui hästi läheb, siis maailma kõige armsam poiss ka. Sünnipäevaplaanid on üpris selged, ainult külalised on vaja veel piknikule kutsuda ning mõelda välja metsa-catering:D

Tervis on endiselt halb ning tundub, et läheb aina hullemaks, aga kellel seda tervist vaja on, kui on olemas sellised mupsikud nagu minul:)

Päike paistab õues, missest, et ma sellest osa ei saa ja passin kodus, aga ilus on ikkagi aknast vaadata. Varsti lähen linna, hambaröntgenit tegema ja kui veab, siis saan Arcticule oma võla ka ära makstud ja seekord veel mu korterit tühjaks ei tõsteta:)


Ilusat reedet kõigile!

3 kommentaari:

Pätu ütles ...

Varsti näeme mu tibutuss:)

Kixa ütles ...

ma teen nii, et ma ei näinud:)

Sälli ütles ...

Teeme nii, et mina näen teid mõlemaid ja näen igasuguseid muid asju kah:)

Lavju beibs!