neljapäev, september 21, 2006

Sõbrad, andke nõu:)

Lugu selline, et mul on pea sees täielik segadus. Esmaspäeval on mu sünnipäev ja ma ei tea, kuidas või mis sellega tegema peaks. Järgmine nädalavahetus seda pidada ei saa, sest paljud mu sõbrad on siis kinni. Ilmselt jääbki üle pidada esmaspäeval ja seda kuskil värske õhu käes piknikku pidades. Ilm.ee lubas 25.09 head ilma ka ja kell 18.00 on sooja 16´ (see oli kraadi, mitte minutit:D)..

Et ma ei tea, kui kellegil on vastuväiteid või värke, siis tehke kisa. Sest ma pean arvestama, et ma ei saa pidada kuskil baaris kus on suitsetamine lubatud, sest me peame arvestama, et meil on kaks kolmekuust beebit ka ja üks neljandat kuud rase neiu ka:)

2 kommentaari:

Pätu ütles ...

Piknik on hea mõte! Lase kõikidel mingid tekid ja asjad kaasavõtta, süüa kõigil midagi teha ja juua ka võtta ja küll tuleb jälle tore õhtuke:)Kõik panevad soojalt riidesse ja termosega sooja juua ka kaasa ning pole probleemi ( kes saavad lonksu teha, need teevad lonksu:P)
PS: ainuke jama oleks vihm:P

Sälli ütles ...

Ilm.ee andmetel on päev päikesepaisteline, õhtupoole on pidust poolkuiv või nii. Ja plaan on pidada Vanakal.. ning rahvast tuleks siis umbes 30 kanti. Äkki peaks linnavalitsuselt luba paluma:D Kui inimesi on üle 12-ne, siis on tegu juba massiüritusega ju:D