laupäev, september 23, 2006

Kixataxo, Sälli Linnaliinid, Pätu Paadilaenutus



Mul oli õigus, mul oli õigus. MUL OLI ÕIGUS! EILE OLI LIHTSALT IMETORE PÄEV!

Käisime päeval Kixaga hambapolikliinikus ja siis ma käisin pangas ja nägin Krissut ja Laidut ja rääkisime naistejutte ja tore oli. Aga kõige toredam on veel see, et õhtul saime kokku Kixa ja Pätuga. Kixataxo tuli ja võttis mind peale ning edasi suundusime Konsumi juurde, et Pätu Paadilaenutusega muretseda paar peeti. Võtsime Kange Sõstraveini ja Tibuveini võtsime ka. Läksime parki, istusime maha ja hakkas nalja saama.
Mingid kaagid laamendasid seal.. lõhkusid lastemänguväljakut. Oi, aga korralik kodanik Sälli ei saanud lasta sellel asjal juhtuda. Läksin kohale, ja võtsin viisakalt sõna, et nende laste vanemad maksavad selle paranduse kinni. Et see kõik on maksumaksjate rahast ja lubasin neile politsei kutsuda. Enne seda jõudis veel üks tatt hüüda ühele teisele poisile, et:" näe, vaata, Robini ema tuleb, tasa!"

Aga siis ma juba ruttu läksin oma musikeste juurde tagasi. Kixa oli teinud imemaitsvat porganditorti ja tal oli kaasas veel ka Supermani-martsipanikook ja Pätul oli termoses tee. Ja nii me sõimegi kooki ja jõime teed ja peeti ja pärast siidrit ka veel.

Rääkisime telefonis Haintzi Hoburakendiga ja Koit Kargobusiga. Laulsime munitsipaalpolitseid, old mac donaldit, bam-bam-beid-didi-baba-duba-beid.

EI lõbus oli. Siis viskasime kõhuli maha, panime fotoka taimerile ja tegime pilti.
Ma lihtsalt armastan oma musikesi.

Teinekordki!

4 kommentaari:

Pätu ütles ...

Me oleme kõig paremad ja just koos:)
armastan(K)

Sälli ütles ...

No muidugi.
Võitmatu kolmik:D

Ja lesbilisus pole probleemiks!

Kixa ütles ...

Girlpower!!!

Anonüümne ütles ...

:(