kolmapäev, september 13, 2006

Kes kannatab, see kaua saab!

Selles suhtes, et kallid sõbrad, ma tean, et ma pole juba mitu päeva jõudnud kirjutada, aga kõik omal ajal, eksju-onju. Praegu ma lähen magama ja siis kui ma üles ärkan või midagi, siis saate oma uudishimu rahuldatud.

Ja täna saadan ma oma unemusid kõikidele nendele poistele, kes praegu viibivad mingitel asjaoludel Tartumaal. Sest täna on kohe selline tunne et tahaks saada nendele headele inimestele unemusid. Niiet kui oled Tartus/Tartust, siis võid uhkesti öelda, et oled Sällult saanud ühe natuke märja põseunemusi:*

2 kommentaari:

Pätu ütles ...

Seda ma mõtlesin, et mis värk on kui magades järsku mingi märg lärakas põsele maandus:)
musi

Anonüümne ütles ...

ja ma sain su musi kätte...:D
natuke selline märjake oli...:D
Aga selle eest kõige parem!;)

sulle :*