neljapäev, september 28, 2006

Mina lähen linna, mis sinna minna?

Selline lugu, et eile käisin ma korra Park Hotelis, võtsin avaldusankeedi ja nüüd ma lähen seda tagasi viima. Eile käisin seal koos Potsu ja pisikese Kristofer-Mirkoga. Peale seda läksime polikliinikusse, Mirko pidi vaktsiini saama. Ja siis ma juba ruttu jooksingi Heli sünnipäevale. Saime maailma parimat salatit ja natuke Carribean Twisti. Elu oli lill ja tore oli naistejuttu ajada.

Siis tulin koju ja kõik oli ikka samamoodi. Halvasti.


Täna lähen uuesti linna, oma ankeeti ära andma. Ilmselt pean sinna minema paljalt, sest ma leian, et mulle ei sobi täna nagu miski. Tahaks panna midagi värvilist selga, aga mul on tuju natuke paha. Tahaks panna midagi musta ja beezhiga, aga ma juba eile käisin nii. Tahaks panna valge kampsuni, aga ma näen selles välja nagu ujumisrõngaga õhupall:D

Igatahes.. ma natuke veel kogun ennast ja siis lähen jälle head muljet jätma. Peas on mul punupatsid ja kui teised ei tea, et mul pisike kurbuseuss sees on, siis nad ei saa aru ka.

Juba homme tuleb minu kiisuke Tallinnasse ja siis on kõik jälle palju, palju parem:)

Kommentaare ei ole: