laupäev, september 23, 2006

Ja teki alt paistavad välja vaid varbad...




Minu kiisu on siin.. ja mul on hea meel.
Ja sellepärast on mul ka hea meel, et hommikul kui me issiga läksime käest kinni hoides Ilvest presidendiks laulma, siis ostis ta mulle mineraalvertt. Nätsu, kommi, limonaadi ja shokolaadi ta ei ostnud, kuigi ma tegin oma kõige eht-titelikumat häält. See ajas teda küll naerma, aga ilmselt ei olnud see piisavalt tõetruu.

Ja juba ülehomme saan ma vanaks:)

4 kommentaari:

Pätu ütles ...

Ülehomme on juba tän aja täna on sul sünnipäev!
Palju palju õnne:)

Anonüümne ütles ...

Marta says: huvitav, kes pilti tegi??...

Marta says: mul on ka selline voodilina!...

Marta ja Potsataja says: http://www.liveinternet.ru/img/catalog/16113.jpg

Pätu ütles ...

Sälli on lahe... you know why;)

Sälli ütles ...

Pildi tegi minu maailma kõige armsam emme:)

Ja aitäh teile:)