neljapäev, juuni 22, 2006

Et siis:D Lõpuaktuse ja peo järelmuljed

Hahahaa:D
Aktus oli ilus, natuke venis, aga ilus oli. Oma mütsi ma ära sööma ei pea, sest iga lõpp on endiselt millegi uue algus:D Lõpetasin kuldmedaliga- nagu oligi oodata ja muidu olen ka tubli. Koolile kinkisime hauakivi. Täiesti uskumatu, kuidas meie lend NIIIVIISI suudab käkkida:DIssil sai digika aku tühjaks, seega mul on need pildid, mis teiste laste emmed ja issid tegid..:)
ja siis läksin Tiina ja Kassu ja Evvu ja Roxi lõpetamisele. Igatahes, ma olen praegu juba kolm korda siia üritand panna illustreerivaid pilte... AGA asjata..
siis peate oma fantaasiat kasutama.

lõpupidu oli kopli kohta päris okei kui välja arvata see mis minuga juhtus:D" juhtus selline eriskummaline situatsioon, et ma jäin oma lõpupeol niiiiiiii purjust täis, et endal hakkas ka imelik.. või noh,.. selles mõttes, et ma just jõudsin koju ja mu isa soovitas mul enam mitte peale võtta:D ja kuhu ma nüüd jäingi? vot ei mäleta, aga see oli ikka päris jube:D selles mõttes, et ma alles mingi kell pool 9 kütsin mooda koplit (tead küll, kopli liinid:D) ringi 3 liitrine shampuse pudel käes ja üritasin seda ümber valada, pool pooleteistliitrist siidripudelit suutsin täis valada, ülejäänud läks lihtsalt pudelisuust mööda:Dja siis ma läksin sõbranna juurde magama, olime tema toas... magasime.. ja siis ma olin mingi 30 mintsa magand, ja läind toast välja, stringide ja rinnahoidja väel, läksin läbi elutoa, näitasin sõbranna vanaemale sõrme ja suuga.. et psssst... ja siis läksin selle korteri kõige tagumisse tuppa (vanaema magamistuppa) ja ronisin sinna magama.. niiet see vanaema ei julgeud sinna tulla isegi oma proteese võtma, et poodi minna, läks ilma:Dja siis.. kixa tuleb ja ajab mind ülesse, et mis sa siin teed... mina täis nagu tinavile ja küsin, et "Kus sa vahepeal käisid" aga tema ei olnudki üldse seal toas käinud... nii umbjoobe ei saa ju ka jöeda.. ikka päris nõmekas:D"

kogu see lugu on jutumärkides seetõttu, et selle kirjutasin ma hommikul siis kui koju jõudsin. selle kirjutamine võttis mult 40 minutit aega ja korra jäin ka tukkuma:D

põhimõtteliselt- ei ole lihtne olla mina. ning lihased on mul ka 3 liitrie shampusepudeli tassimisest haiged:D

1 kommentaar:

Sälli ütles ...

Selles suhtes, et ... see olid SINA!! Aga kuna see härra, kellele ma oma seiklustest kirjutasin, sind ei tea, siis mainisin sinu nime vaid korra.

Ja ole sa jumalast tänatud, et me sinuga kolakat ei saanud ja plate peale tuttu ei pidanud minema:D