esmaspäev, juuni 19, 2006

Valusad jalad

Niih.. täna käisin siis juba hommikul vara vara ateljees ja tõin ära oma imeilusa seeliku. siis läksime Tiinaga mäkki hommikust bigmäkki sööma ja peale seda kristiine keskusesse Tiinale lõpuriideid otsima ja mulle kollast õlasalli. Mannu tuli ka ja siis nägime Janat ja Margat ja kohe täitsa tore oli:D Peale miljonendat poodi hakkasime jälle burksi tahtma ja sõime õhtust söögiplatsil:D väga tervislikud poisid:D ja siis oli mul ja
Mannul kopp kohe täitsa täitsa ees ja meie tulime Mustakale ja Tiina jäi linna, ta ju pidi endale midagi selga saama:D
niih, igatahes siis tulin koju ja kuna mu vanematel on pulmaaastapäev, aga mu issi unustas torti tuua, siis:D tellisime pitsa:D
jah, me oleme normaalsest perest.

igatahes praegu ma valutan oma jalga ja... nii on:D

Kommentaare ei ole: