esmaspäev, juuni 12, 2006

Käidud, nähtud, tehtud

Käisin palmses siis... korraldasin skandaali(nagu ikka) ja saatsin janno kukeseenele. aga eile tuli soe tunne tagasi ja sain kiisupai jälle:)
siis lisaks kõigele muule sain teada oma luuserlikud eksamitulemused. ühiskond: 64 (SHEIIIIM) ja inglise keel:75 (sheim on ju tuu) põhimõtteliselt, enne oleksin old õnnelik mingi 20 punktiga, aga ikka on hinges selline rahutus ja kurb tunne, et ma oleksin nagu täiega feilinud. NÕME,,, kirjand võiks ka ära tulla ja siis oleks normaalne, et kas mul on mõtet minna oma imeimeilusate kingadega 21.06 oma lõpetamisele. kolmapäeval on mul seelikuproov, oleks ometi nii, et see õmbleja teaks mida ta teeb, sest muidu on jama:D homme hommikul on mul trenn ja siis päevitamine ja siis ma ei tea, peaks selle solaariumiga ka midagi tegema, lõpetamiseni on väga vähe aega ja ma pean ju kõige ilusam olema, sest ma olen ju kõige ilusam:D
jaa ja siis eile käisin oma kiisu venna juures ja siis seal oli hästi, hästi hästi tore. seal olid tema kõik kolm venda ja nad arvasid et ma võin olla kas hiinlane, indialane või mongoollane. mul pidi olema eksootiliselt kaunis välimus:) jajaa, see sobib mulle:D

et...

DONE:D

Kommentaare ei ole: