neljapäev, juuni 29, 2006

Vanu inimesi tuleb aidata:D

Täna käisin siis Lasnamäel, vanaema juures aknaid pesemas ja kardinaid maha võtmas. Raudselt helistab homme uuesti ja tahab, et ma paneks kardinad ülesse tagasi:D
Tegelikult on minu vanaemaga lood sellised, et me ei saa eriti hästi läbi, sest me oleme mõlemad sellised draama-inimesed ja lihtsalt ei mahu koos ühte ruumi ära. Samuti on ta igast asju käkkinud ja tihti tuleb talle mõnda asja rääkida 10 korda enne kui ta aru saab ja siis küsib ta alati millal mul viimati päevad olid ja muid asju ka:D... aga ta on ikkagi minu vanaema. kaasa võtsin sinna Pätu, kes sai kiita sada korda ja vanaema õnnistuse ja sai loa oma ema ka tervitada vanaema poolt.

aga siis tuli mul üks mõte.. ükspäev hakkan ma enda iseloomu ja olemust lahkama. et mis mulje ma teistele jätan ja mis ma enda meelest olen. lihtsalt tuli täna selline mõte või nii:D

Kommentaare ei ole: