laupäev, juuni 24, 2006

Maskiballeraaad:D

Mina olen praegu Kixa juures ja ma olen India naine. Minu nimi on Yasminder. Mul on selga seotud oranzh kardin ja helekollane sall. otsaees on mul india naise täpp. see ei ole punane nagu süütutel ja must nagu abielunaistel vaid pruun nagu peaks olema neil, kes on natukene patustanud:D

Kixal on hiina naine. tal on seljas lilleline tekikott, peas on krunn ja kaks pliiatsit. tema nimi on Kimyang.

Pätu on mustlasneiu. Tal on seljas must seelik ja must pluus. Siis ta teeb tramburaid oma mingi pilliga, millega saab hästi laulda munitsipaalpolitsei laulu:D Tema nimi on Esmeralda.

lood on muidu meiega head, krissu ja sirka läksid ära, sirka oli moodne mosleminaine ja krissu oli patzaansultan. peas olid neil otseloomulikult saunalinad.

alex see-eest on naftasultan ja tema kaamlitega ei tegele. võiks öelda, et ta on hommikumantlis ja peas käib tal vahel lisaks rätile ja pätu tramburai-pill:D

Käisime räägupesas söömas, haaintz sõi kaks räägupesa topeltburgerit, ülejäänud sõid kanafileed ja mina sõin paneeritud hõbeheiki.

Päpu ja Haaintz ei ole maskeeritud:D

Raport on peaaegu valmis. praegu vaatavad kõik õudukat "vimm", aga mina ei hakka end traumeerima selliste asjadega, niigi on mul peas kõik samasuguse kontrolli all nagu seda on muutliku suunaga tuul.

Homme, kui blogspot mul seda teha lubab, peaksid tulema ka tänased pildid. siis kui ma olen nad arvutisse tõmmanud. enne seda pean ma muidugi koju jõudma:D ja siis panen ma üles maailma kõige armsama pildi endast ja Rafist.

seniks olge mönnad:D

1 kommentaar:

Sälli ütles ...

Mina arvan, et kõikide maade idamaalased peaksid kindlasti ühinema!