kolmapäev, juuni 21, 2006

Lõpetamine

Selles suhtes, et täna kell 15.00 hakab minul lõpuaktus ja siis ma olen viimast korda selle kooli õpilane ja siis mind kustutatakse nimekirjast. Ma söön oma mütsi ära kui mitte kordagi aktusel ei mainita, et "iga lõpp on millegi uue algus" ausõna.. ja kui ma peaksin eksima, siis võite mulle kummikommidest mütsi punuda, et paremini alla läheks ikka:D

loodan et täna läheb minu lõpetamine paremini kui silveri oma:D
Keerasin eile magusa käkerdise:D siinkohal kopeeriksin ja pasteeriksin oma eilsest värskest mälestustepagasist, ehk siis kirjast ühele toredale noormehele, mõned read:

Tegin kodus skandaali... ja siis ütlesin et ma ei lähe oma lõpetamisele ja ei tule siia tagasi ka enam ( pidulikus söögilauas, venna lõpetamispeol) ja siis mu vanaema hakkas tuututama ja siis oli äktsjön:DJa siis õhtul ma tõin meie pereprobleemid kõik lagedale mulle iseloomulikul otsesel viisil, ilma ilustamata.. ja nüüd ma ei teagi mis saab... Sälli koduseiklused jätkuvad...:DAga see, et ma oma vanaemale ütlesin nii, et see et mu isa käib kuskil Haapsalus oma kotte kergendamas ja mingit Soodat magatamas, see oli vist viga. VIST.. igatahes.. ma kohe ei teagi.. emme on õnnetu ja isa on õigust täis ja vanaema on kodus närvivapustuse ääres ja helistab oma sõbranjedele ja räägib külajutte.


Vot selline tüdruk olen mina.
Kõikide maade tuhkatriinud, keskuse 18 ootab teid:)

Kommentaare ei ole: