kolmapäev, juuni 28, 2006

Sulli seiklused Tartumaal:D

Pätu... narva siit ma tulen says:
mul ei ole eluga muud peale hakata kui sinu blogi lugeda:D

Meestejutud "elevandilüpsjate laul" says:
okei ma siis kirjutan sulle:D

Selles mõttes, et see Tartumaa on ikka üks vahva koht. Seda teavad juba kõik, kuidas ma sinna sattusin ja kuidas ma esimene õhtu istusin Zum-zumis ja kõik oli tore. Selles mõttes, et sellega mu seiklused veel ei lõppenud:D

Tuli hommik.. jälle nii kolmelt poolt korraga või nii. Õhtul olisaanud väga palju nalja, selles mõttes, et ma suutsin ilmselt kõiki korra kogemata solvata ja Pätuga me päris normaalsed ikkagi ei ole.
Igatahes siis tuli hommik, Pätul oli jäätee, aga ta tahtis kohvi saada, seega pidi ta jääteeks mõtlema, mina tahtsin ka lonksu ja pidin tema mõeldud kohvi kakaoks mõtlema ja siis meil oli ilgelt fun:D

No ja siis läksid tarkurid akadeemilist testi tegema:D ja sällikene jäi linna peale kondama. See ei olnud minu jaoks mitte mingisugune probleem või nii, et ma näiteks miljon korda ära eksisin. kõigepealt võttis mul etu juurest raekoja platsile minek aega umbes poolteist tundi, sest ma enne seda jõudsin vist kolm korda tagasi rongijaama juurde. nagu nõiaring:D ausõna. igal pool mingid paganama trepid ja kõik tänavad on ühesugused ja ikka jube lausa:D

jõudsin siis ükskord raekoja platsile.. käisin seal edasi -tagasi, mõtlesin et küll seal tartus on ikka naljalugu, et niipalju meestejuuksureid ja värke ja särke ja. aega oli ka veel mingi poolteist tundi.. ja siis mõtlesin, et lähen istun nokudega poiste juurde pingile maha, sest seal oli viludam ja see päike ei mõjunud mu kuklapekile üldse hästi.

Need on siis need nokudega poisid seal Tartumaal, kuhu kõrvale pingile ma päeval läksingi istuma.

Jõudsin istuda minuteid 5.. võib-olla 10. Ja mida ma näen? Mingi mustlane tuleb minu poole. Ma juba mõtlen peas, õushit,õufak, kuhu poole ma jooksma pean. Tuleb, tuleb ja tuleb. "Tahad ma ennustan sulle?" Mina:"Ei ma ei taha, ma kardan selliseid asju"

Tema:"Ei ole vaja karta, Sälli"

Õufakk, ta teab mu nime ka, selles mõttes.. et õushit õufakk:D

ja nii ta siis läkski, ma nüüd ei tohi rääkida, mida ta mulle ennustas, ega ka seda, et kui paljust rahast ma ilma jäin..aga lugu ei ole muidu eriti hea:D

pmst. kui üks asi läheb nii nagu ta ütles, siis võib juhtuda, et ma võtan temaga veel ühendust..

aga eile oli mul küll seest päris kõhe. mõtlesin, et paneb äkki veel mingi needuse ka peale ja siis on täitsa jube kohe:D ja kui ma niisama lolliks jäin- siis jäin. vähemalt tean, et kiired jalad aitavad paremini kui värisevad käed:D

Kommentaare ei ole: