laupäev, juuni 24, 2006

Jaanilaupäev Sälli moodi:D

Kuna eile oli mul minu vaimse ebastabiilsuse tipp käsil, siis otsustasin, et ma ei lähe Veikoga Kuusallu ega ka Küllikesega Palmsesse, SEST kui äkki peaks juhtuma, et ma jään närvivapustusse:D, siis ma ei saa nii kaugelt ära põgeneda. Seega võtsin heaks nõuks Tiinaga minna Kassu juurde.. ja sinna tulid veel Chrissu ja Keith ja Mannu ja Erko. Pidu oli... hea:D selles mõttes, et pilte sai tehtud.. ja Kassul on niiiiiiiiniiiiniiiii armas kutsu, Rafi. (tegelikult ta oli mingi Rafaello Renaldo juunior või ma ei teagi)

Nofakk, hommikupoolikuti ei saa siia vist ühtegi pilti uploaditud.. egas midas, polegi teil vaja näha maailma kõige armsama Rafi ja Sällu pilti:


Nii, kuhu ma jäingi. Igatahes tantsida sai ja laulda sai ja naerda sai.. ja grillida sai ka.. ainult et mina unustasin ära, et ma ostsin Tiinaga kahepeale mingid grillvorstikesed ja siis ma unustasin neid süüa, aga see-eest liivimaa palsami kokteili jõin lausa mehemoodi. ja see asi kisub häbiseks. selles mõttes, et viimased kolm korda kui ma olen joonud, olen ma jäänud purjust täis. asi vist ei ole hea. selles mõttes, et alkohol on tarkade inimeste jook.. ja mina vist end sinna ei saa liigitada, sest see ei ole ju enam normaalne kui ma teen selliseid asju nagu ma teen. kuigi jah, mind ei saa ilmselt vist niisama ka normaalseks pidada. igatahes, siis sai nalja ka, herr Janno helistas ja rääkis kui väga ta mind armastab.. imelik küll, ma nägin üleeile öösel unes, et ta nii ütleb ja siis ma sain ta peale vihaseks, et kuidas ta lubab endal selliseid tundeid tunda.. aga eile ma hakkasin hoopis naerma. ausõna. mida rohkem ma eemale hoian, seda kõvemini ta mind enda küljes hoiab.. ja mul ei ole ju vaja endale koju veel ühte kolme lapse isa. ei, ma pean ta ikka ta oma naise juurde tagasi sokutama, nii ei ole hea:D

nii ja siis sai veel nalja, igasugust, aga ma kõike ei mäleta eriti hästi, sest ma läksin nii... ütleme päris vara magama, mingi kell kolm või nii, sest ma lihtsalt olin väsinud. naljakas, tavaliselt tiksun mina viimasena üleval, aga jaanilaupäeval võib seda endale lubada, sest niikuinii on terve öö valge ja ma olen valgust enne ka näind. ma ütlen, see on see, et ma päeval ei maganud. siis kui ma väike olin, siis me pidime Tiinaga alati magama lõunat enne eurovisiooni, aastavahetust ja jaanilaupäeva (sest siis sai kaua üleval olla, jeah:D)

nii ja nüüd tuleb kõige parem ja magusam osa. ausõna ma olen ikka natuke ohmu:D

mina magan, magan, magan, tuleb hommik, vot niimoodi, tuleb ja lausa kahelt või kolmelt poolt korraga. kell oli mingi pool 8, teised läksid minema, mina tahtsin edasi magada. magan, magan,magan, näen unes, et ma joon. kokakoolat (mida ma muidu tavaliselt ei joo), see sai otsa, joon kalja, niiiii hea.. jõin,jõin,jõin. ja siis ärkasin ülesse... niiiiiniiiniiväga tahaks juua:D aga juua midagi ei olnud ja kedagi ka ei olnud. pakkisin siis oma kola kokku ja läksin trepist alla, telefoniga tiinale ei saand ka helistada, sest aku oli täitsa tühi:D no ma siis mõtlesin, et kellel janu, sel jalad:D mõtlesin, et lähen minema, koju ja teepeal võtan väikse lonksu kui mõnda poodi näen. tegin Rafile veel pai ja hakkasin tutatuta kodupoole sammuma. Aga mis siis juhtus? faking nõmme, sälli eksis ära:D hahaaa:Dkõnnin, kõnnin, kõnnin.. ikka vasakule ja paremale, ühte ja teise hoovi sisse.. endal niiisuur janu. kõnnin ja kuulen, rongihääl- seega peaksin olema enam vähem nõmme rongipeatuses. jõuan rongiteeni, vaatan mingi jama.. mingi "jehoova tunnistajate kuningakoda" mõtlen, mida fakki, kus ma olen. olin rahumäe rongipeatuses.. siis oli segadus majas.. tegin näpu niiskeks, pistsin otsapidi taevasse ja tundsin et õige suund peab olema otse edasi:D läksin siis läbi põõsaste ja värkide, üle silla.. ja jõuan rahumäe surnuaeda.. ma pole seal vähemalt 10 aastat käinud ja kui ma olin väike, siis tundus et see on kodust hästi kaugel. aga siis ma nägin, et seal oli bussipeatus ka:D läksin sinna poole teed, kus oli rohkem inimesi, sest loogiline on, et mida rohkem inimesi sinna tahab minna, seda asustatum see paik on, järelikult olen õigel teel. vaatasin siis digikast eilseid pilte, endal niiiiiiiiiiii janu, päike paistab lagipähe ja surnud pikutavad igalpool, ootasin mingi vähemalt 20 mintsa, õudneee... ja siis .. fakker küll:D buss sõitis mingi 200 meetrit edasi, ja see oli rahumäe mendijaoskonna ees.. oleks ma natukenegi edasi kõndinud.. natukenegi, oleksin juba pool tundi enne juua saanud.. egas midas, ronisin bussist maha ja ostsin omale rohelist jääteed.. ja jõin selle lihtsal ära.. tõesti, kellel janu sel jalad.. ja nii ma olingi tund aega omale juua otsinud:D ja siis võtsin jalad selga ja kõndisin edasi, selles mõttes, et ma juba teadsin, kus ma olen ja ega minu kodu väga kaugel ei ole ju mendijaoskonnast.. mingi 4-5 peatust bussiga või nii.. ja siis ostsin magistrali eest endale vett ka, sest ikka oli janu.

aga kaspari juurest mina enam üksi koju ei tule:D

2 kommentaari:

Pätu ütles ...

Ma tahtsin öelda täpselt seda sama mis eelmine komenteerija, aga ma hoopis ütlen, et unenäod on veidrad asjad ja et ma loen huviga su järgmisi postitusi.
Sinu Esmeralda.

Sälli ütles ...

asi oli unenägudest kaugel:D