laupäev, juuni 03, 2006

Proletaarlane jebens jei.

Lihtsalt uskumatu, mida võib näha Rocca al Mare mänguasjapoes "Juku". Pikaks ajaks jälle mänguasjadest sott selge. Kõige tähtsam on see, et enam ei ole vaja puhumisvildikatega ise puhuda, sest on olemas sellised automaatsed puhumisvildikad, kuhu vajutad nupule ning siis ta juba pritsibki. Lisaks sellele võib ilusasti ning hästi otsides leida pastakad, mille otsa on pandud elektrooniline rallimäng. Karbi peal on õpetus, et "Kui õpetajale vahele jääd, siis ütle, et teed märkmeid" No mida veel? Sellest ma saan aru, et igasuguseid asju mõeldakse välja ja meie poest on võimalik osta 3000 kroonist Hummerit oma lapsele või lendavat lehma ning ka veepommimasinat, mis laseb väikse õhupalli vett täis ja siis nagu ragulka, lennutab seda, aga see, et lastele õpetatakse valetama ja tunnis mitte kaasa tegema, see on juba alatu.

Oehh ja siis ma nägin veel seda, et ma pole ainuke kes räägib omaette ja nüüd ma ilmselt tean ka kus mul see omaette pobisemise komme on tulnud. Lapsed käivad poes ja arutavad omaette mänguasjadest, mida nad tahaksid saada ja nad isegi ei tee ehmunud nägu nagu täiskasvanud kui nad omaette rääkimisega vahele jäävad. Ja nii minumeelest ongi hea. Kui ma järgmine kord jälle räägin omaette ja keegi mind lolli näoga vaatab, siis ma vaatan talle veel lollima näoga vastu ja räägin edasi. Siis näeme, kes on ebanormaalne:D

Igatahes- natuke jälle kirjas. Ja võib öelda, et ma olen täitsa õnnelik, et Timmo mulle järgi tuli, sest vihma hakkas sadama ja lapsed läksid tuppa magama:)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Anonüümne ütles ...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»