neljapäev, juuni 29, 2006

Nii hea, nii hea on neljapäeev... on ta jee

When I'm with you, I feel Naked And Sacred. And this world can be so cold. I wanna hold you naked and sacred.. Till I grow old. What does love mean? Can love last? I ask myself these questions. Haunted by the past I've walked these city streets- I've known victories and defeats. Searchin', hopin', just barely copin' ..Baby I want to be good for you, I want to be true. Don't know how I'd live with myself. If I ever hurt you.. When I'm with you, I feel naked and sacred.. And this world can be so cold. I wanna hold you Naked And Sacred. Till I grow old ...Since I met you, my life's changed. I feel like a bird that's been let out of its cage. Baby I want to be good for you, I want to be true. Don't know how I'd live with myself. If I even hurt you...

When I'm with you, I feel naked and sacred.. And this world can be so cold. I wanna hold you naked and sacred untill I grow old..

Lihtsalt vahel on vaja selliseid asju.. eriti siis kui juba viiendat päeva ei saa ma olla seda laulu kuulmata. Õudne.

Aga nüüd mõni maguspala Sälli unenägudest.
Täna oli selline öö, et sälli nägi pidevalt unes, kuidas ta oli kellelegi võlgu.. või siis näiteks seda, et ma pidin koguma lõpupeo raha (see 235.-) ja ma kaotasin selle ära ja siis mulle anti uus võimalus koguda, aga ma pidin iga summa pealt andma pool Peebule ja veerand südamehaigete laste fondi. Siis läksin Peebule (mu muusikaõpetaja, muideks) kallale, et miks ma ainealast kiituskirja ei saanud ja tahtsin talle teha valju füüsilise noomituse:D Siis tulid mulle igal pool vastu vanad tuttavad, kellest ma ei ole kaua aega midagi kuulnud. Kahju, et inimesed niimoodi tulevad ja lähevad.

Jaa teine sürpriis oli selline. Et Kullo keskuse kõrvale tehti Zum Zum. ja me läksime õega sinna. õde sõi peenikest prantsuse pitsat ja mina sõin vist seda pastat või mina ei tea ka mida... ja siis see kena, Tartu ZumZumi poiss tuli ja istus mu kõrvale ja hakkas seal nillima ja seletama ja värki. Nagu noor armunud, torkas kahvli minu taldrikusse ja siis hammustas sealt pool ja siis kelmikalt andis mulle ampsu ja siis hakkas mind koju saatma... mul juba natuke kopp ka ees, selles mõttes, et ma ju nii harjunud sellega, et kõik mu seltskonda otsivad:D hahaa

jasiis ta hakkab arvutama. jamab seal näppude peal ja ütleb, et tema raiskas minu peale oma tööaega, et ta saab muidu 50.- tunnis ja minu arve on 81.-, aga talle meeldiks kui ma maksaksin sada krooni.

NORMAALNE:D

Kommentaare ei ole: