neljapäev, juuni 01, 2006

Täna juhtus minuga siis selline asi, et käisin koolis, et viia ära igasuguseid õpikuid suuure suure spordikotiga ning minu klassijuhatajaga vesteldes ilmnes, et lõpetan oma klassi paremuselt kuuendana. See on päris tore, sest ma ei ole mingi eager-beaver ja niikuinii halan ma elu lõpuni, et oleks võinud minna ikka paremini. Ma ju ei saa kunagi mitte millegiga olla rahul, sest ma ju pean vinguma, sest muidu ei oleks ju kõik normaalne.

Ja siis helistas mulle veel mu peika, kes soovis mulle head lastekaitsepäeva:D Et siis ma peaks nagu ka kõigile seda soovima. Ja siis tahaks nagu trenni minna, aga ma olen võlglane, mul on 2 lõunapaketti maksmata, ehk siis on minu võlgnevus selle kuu eest 740 krooni. Häbi, häbi, häbi. Ja ma enne ei julgegi sinna minna, kui kõik on makstud... ja emme pole veel kodus, et mulle ülekannet teha. raske on olla vaene.

Täna öösel nägin ma väga imelikku und. Nägin unes, et mul oli mu peikaga pulmaöö ja me läksime ilusasti tuttu, sest täitsa väsinud olime peost ja siis ma seal pikutasin tema kaisus ja siis ta jäi juba magama.. keerasin talle selja ja "ohhoooo, mida ma näen", meie abieluvoodis on kaks minu kunagist peikat:D see, kes minu kõrval oli, see ei tundunudki nii ahvatlev, aga kõige seina ääres oli üks eriline maiuspala. Ronisin siis oma vastse abielumehe kõrvalt ära üle oma ühe peika.. ning läksin teist peikat kallistama. Siis too noormees, kelle kõrvale ma läksin, kirjutas mu õla peale "Minu Sälli", ja silitas mu vasakut jalga (see pidavat ta lempar olema) ja siis selle peale ärkas ülesse Jants(minu abikaasa unenäos) ja ütles, et sellise naisega ei soovi tema abielus olla ja läks meie suurest voodist minema, niiet, ma jäin siis oma kahe endise peika kõrvale sinna pikutama. Ja võiks öelda isegi, et olin täitsa õnnetu mees.. või siis naine.. nagu rohkem...

Ma ei saa üldse aru, mis jama mul nende unenägudega on, üks soperdis teise järel. Mul oli kunagi üks tuttav, kes soovitas mul käia hommikuti ajutohtri juures peale selliseid unenägusid. Vahepeal kirjutasin neid ülesse ka. Jah tõesti, kohe nii, et peale unenägu ärkasin ülesse ja siis kirjutasin üles, mida ma näinud olin. Rohelise pastakaga. Talvel oli vahel nii pime, et ma ei näinudki hästi, mida ma üles kirjutan ja siis hommikul oli raske ka lugeda märksõnadest unenägu kokku. Ja siis oli mul voodi kõrval ka unenägude seletamise raamatud ja siis ma ennustasin endale suure hooga tulevikku. Ainult, et nagu ikka, see asi jäi soiku. Kaks nädalat kirjutasin unenägusid, rohkem ei tulnud sealt midagi. Unenägude seletamise raamatutel on ka paks tolmukord peal (nad on endiselt voodi all, sest mina ju ometi ei saa koristada) niiet kõik on täitsa okei ja puha:D

Ahhh,... br.. tsutsufrei mai laav, vähemalt tänane päev on kirjas:D

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»