pühapäev, juuni 04, 2006

Sellised hommikud on mu lemparid;D

niiih... nüüd on selline asi, et ma ärkasin üles ja ootan, et Tiina mulle helistaks ja siis ma saan ilusaks. Ma saan täna endale küüned ja uued kulmud ja kui hästi läheb, siis toonin natuke juukseid ka:)
Aga tänane hommik on sellepärast hea, et ärkasin selle peale, et minu peika helistas mulle. See teeb tuju heaks, hoolimata sellest, et ma eile käitusin JÄLLE nagu mingi põssa:D
Ma loodan et ma neid eilseid kohtingukaaslasi niipea ei kohta, sest seda lihtsalt ei ole vaja. Kuigi, mis siin salata, sain eile jälle komplimendi oma teatud kehaosadele "ISO TISSI" ja võiks öelda, et nii mind õhtu läbi kutsutigi. Muidugi hiljem kui mind koju saadeti, siis ma olin daam. Ja siis ma sain unemusi ka, aga see ei olnud üldse nii hea kui minu peika oma, miks ma lasin ennast suudelda, seda ma ei tea. Need on need lõdva püksikummiga tüdrukud:D

Ja see, et ma pool ööd öökisin, see pole ka mingi näitaja. No ma räägin, et kui pea ei kannata, siis mida sa jood. Õnneks et ma jõin 1.5l lahjat alkoholi (siider ja õlu) ja siis öökisingi. Päris normaalne, odavalt saab läbi. Täna peaks bikiinipiirkonna ka ära raseerima. Jah, tõesti.

Aga tegelikult ma tahtsin seda öelda, et hoolimata sellest et eile oli selline junn päev, siis tänane algab nagu mu lempar. Supertuus(H)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonüümne ütles ...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»