pühapäev, juuni 18, 2006

Nädalavahetus.

Reede hommikul tuli Potsu minu juurde ja läksime Timmole külla, siis helistasime Kixale ja läksime "Mersuga" talle McDonaldsisse järgi. Peale seda läksime bowlingut mängima:D jeah, Potsu rääkis, et tal vist hakkasid juba hommikul natuke sellised valud, et võiks varsti hakata sünnitama. Kes oleks uskunud, et 12 hiljem, peale seda kui ta on bowlingus ja kossus kõigile pähe teinud, on tal laps ka juba käes. Jah- Potsu sai poja! Olen äraütlemata õnnelik ta üle, ta on meie tubli kiisu, et Pokul ka pisipoja varsti välja tuleks ja siis on kõik ogens. Siis murdus mul küüs ja sõin Regati jäätist ja kaotasin ära oma koduvõtmed (tubli, that's me) Siis tuli mulle Janno järgi ja kõigepealt käisime kutsuga jalutamas ja siis läksime Leesile külla. Jõin natuke siidrit ja sain täitsa kaisu sees olla. Hommikul tulin koju, pesin end ja tund aega hiljem oli Janno Leesiga mul jälle maja ees, tööleminek:D Et siis läksime Murastesse ja võtsime sealt peale Mareki(Janno venna) ja tema imearmsa poja Williami. Mina mängisin lapsega, mehed tegid tööd. Vundamenti. Kuskil Vääna-Jõesuus. Siis läksime Mareki ja Lauri aeda grillima. Meie tegime Jannoga salatit, tähendab.. tema tegi ja mina käisin temaga köögis kaasas:D Kõigile maitses väga (armastuse maitsega pidi olema) no ja siis läks piuks:D Kitarrid, särgid, värgid:D "See oli päev, päiksepaisteline, paljajalu ma jooksin, varba veriseks lõin, kaks kääru vöileiba söin, vastlüpstud piima ma jõin. Siis püüdsin odaga kala, järvel viskasin lutsu, paadist kaotasin möla, eemalt kostis karjakella köla ja möödus jällegi üks päev" Pärastpoole jäi Janno tuttu ja mina sain hoiatussõnad ta vendadelt, et ma pean eriti ettevaatlik olema. Normaalne. Mul on alati olnud ju jobumagnet... ja ma ei tea ja ei oska ja ma ei tea, mida ma nüüd tegema pean. Inimesed ei muutu ja ma natuke tean tema minevikku, aga miks kurat mul siis peab olema selline maailmaparandaja tunne?

Eks ma siis hoian distantsi ja homme lähen ateljeesse ja toon ära oma imekauni seeliku.

"See pole lukus oldki, pane rõduuks kinni" Jah, nii võib öelda öösel telgis oma peikale.

Kommentaare ei ole: