esmaspäev, juuni 26, 2006

Hellõuu merilüü:D

Haalu from Taartu city:D

Et siis situatsioon on järgmine. Picture this: Sälli, istub Tartus Zum-Zumis ja blogib elu eest. Süles on mul Lempsi läpakas ja Livia ja Päpu söövad mul mõlemal käel oma magustoitu. Vastavalt siis mingit puuvilja jama jäätisega (väga teisti, riilli) ja siis tiramisut (teisti too) ja siis on selline lugu, et mina ei söö. ma olen dieedil. jeah. tegelikult olen ma lihtsalt ihnuskoi:D või siis paremini öeldes, minu finantsseisud ei sobi selle tartumaaga peale kopsakat pastarooga:D

Võiks öelda, et mu päevatunnetus oli hommikul üsna õige,sest mul on hea meel, et ma sain kodust eemale ja päike paistab ka praegu olevat suurem ja lähemal. peaaegu käegakatsutav:)

Ainuke häda on see, et mida teeb maailma kõige armsam sälli homme, siis kui kõik lähevad akadeemilist testi tegema ja mina olen tartu linnas ula peal. mingi kella kümnest kella kaheni vähemalt. ilmselt siis poole kümnest kella kolmeni. sounds not so good:D

aga küll ma tegevust leian. ainult uusi peikasid ei lubatud mul siit linnast küll otsida. ma arvan et ei otsigi. sest minu eelmisel kohtingul tartu linnas küsiti minu käest, et kuidas on minu emal lood intuitiivsusega.


ja siis jäin ma häbisse:D

Kommentaare ei ole: