laupäev, juuni 03, 2006

Hommikust, ajutohter:D

Ei tea, kas see tuleneb eilsest mõnest õllest, aga täna öösel olid mul väga magusad unenäod:D
Kõigepealt nägin, et ma olin mingi peremehe sulane, peremees oli Erko, ja siis ma olin ära kaotanud tema poolt mulle antud kulduuri ja kaks padrunit, räääkimata siis rubladest, kuigi mul oli alles veel kümme rootsi krooni minu sadulakotis. Mul oli hobune ka, kelle kõrvad olid natuke suuremad kuui mul.. või vähemalt nii ma teda kõrtsis tutvustasin:DPeremees ei uskunud, et ma tõesti ei teadnud kuhu on minu kaasavara jäänud. Erko arvas, et kuna ma olin kaardisõltlane, et siis ma mängisin liiga palju "Tonni" ja jäin kõigest ilma:D Sorri.. äää.. ma ei oska tonni:D ja siis ta hakkas minuga seda mängima, mina ei osanud kohe üldse mingeid kaarte panna:D ja siis ta ütles, et kohe näha kuhu sa selle kella oled maha mänginud ja kaks padrunit ka. See selleks.. ärkasin üles ja mõtlesin, et kas ma olen kellelegi võlgu, võtsin päris paksu suutäie Borjomi vett ja vahetasin kassetti:D
Järgnev unenägu oli selline, et sõitsin koos Timmo ja Tuuliga linna peal ringi ja siis meil pidi kohting olema Tuuli peikaga- mis kurat mina seal tegema pidin, ma ei tea, aga enne tahtsime osta szolnoki turult salasuitsu. et kõik läheks hästi ja me näeks võimalikult tsiktõmmide moodi välja, siis ma määrisin mootoriõliga oma näo ja käed kokku, et suitsu odavamalt saada. Jeah, halli marbsi sain viie krooniga:D võtsin kohe neli pakki, ikka mitmeks aastaks (nii ütlesin jah) siis käisime szolnoki turul veel ringi ja siis ma tahtsin osta omale deodoranti õhtuseks kohtinguks, aga ma ei saanud, sest Tuuli peika oli deodorandi müüja ja ma ju ometi ei saanud tunnistada, et ma võiks halvasti lõhnata (see osa unenäost vist oli eilsest lõhnajutust pärit)
Igatahes, ma sain omale szolnoki turult endale "Nike Sallybassid" tegelt ka.. sellised plätud olid ja siis mu õde tõi mulle need kuskilt sinna turule ja mu õelaps oli nii kurb, et miks mina saan alati kõik Sallybassid endale:D ja siis ta ütles, et tema peab oma lapse nimeks ka panema sälli, siis on kõik okei:D mina aga läksin oma uute plätudega minema:D Tuuli veel ütles, et me peame kiirustama, sest ta peika tahab Bambas peale piljardit natuke magada ka, aga too pannakse juba kell kolm kinni:D


Hmm.. ärkasin üles, kell oli saanud 5.55.. mõtlesin natuke, keegi totu oli selle vee kõik ära joonud, siis.. muretsesin omale kollase tassi sisse multinektarit veega lahjendatult ja siis .. päris palav oli... "päiksepoolses toas on soe.. nanannaaa" ja siis mõtlesin et ma pean ärkama 9.40 et peaks kiiresti veel magama:D

Ja siis mul õnnestus sõita Erko mersuga tagurpidise vabakäiguga 6 km, sest ma istusin tagaistmel ja ei pääsenud ette ja hoog oli liiga suur. Kuidagi õnnestus mul käega katsuda piduripedaali ja siis võtsin edaspidise käigu, aga selle aja peale oli mulle juba järgi jõudnud sõita kuskil suvalisel külavaheteel 4 baywatchi plaati, mingi 20 mootorratast (muidugi need olid eesti kollased politseinikud) ja siis veel oli seal selline korralik kogus vilkuvaid autosid. Ma olin väga babinas, just nimelt Babinas, sest ma hakkasin kokutama kui mind sealt autost lõpuks välja päästeti.. ja võiks kohe ausalt öelda, et kiirreageerimisrühm võttis autost välja käigukasti ja aku, ning minu klassivennale Renele pandi käerauad külge. Mida ta seal tegi, mina ei tea, igatahes ta isa lõi jalaga kaks korda vastu ust ja keegi ei saanudki aru, et ma olin ise ka hirmunud ja kõik mis ma teha tahtsin, oli lihtsalt mersu tagaistmel natuke lehte lugeda, kes oleks võinud arvata, et see hakkab ise reisima:D

ja siis võiks öelda, et mul ei lastud seda filmi enam vaadata, sest äratuskell helises ja nüüd peale peenikest dushi hakkan ma ennast tööle sättima, sest lapsed tahavad ju saada mänguasju omasugustelt:)

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

Anonüümne ütles ...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonüümne ütles ...

Really amazing! Useful information. All the best.
»